به گزارش ایرنا، این كنفرانس دو روزه با هدف توسعه توانمندی های مدیران و تصمیم گیران جهت مدیریت موثر برند در سازمان ها، تجهیز مشاوران، مدیران، كارشناسان ارشد جهت تدوین استراتژی ها و معماری دقیق برند سازمان ها در مسیر نیل به اهداف سازمانی و همچنین كسب جایگاه برتر در بازار رقابتی و قرار دادن سازمان ها در موقعیت متمایز در فضای كسب و كار برگزار می شود.
در این كنفرانس پس از قرائت پیام آیت الله هاشمی رفسنجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، محمد نهاوندیان رییس دفتر ریاست جمهوری و سرپرست نهاد ریاست جمهوری به ایراد سخن خواهد پرداخت.
در این كنفرانس دو روزه در 6 پنل از جمله نقش قانون، سازمان های حاكمیتی و برنامه های توسعه در شكل گیری برندهای ملی و جهانی، نقش و جایگاه روابط عمومی و تبلیغات در ایجاد و توسعه برندها، اخلاقیات و رسوایی برند، بایدها و نبایدها در معماری برند، چرایی ها و چگونگی های ارزش گذاری برند در ایران در استراتژی برند مورد تجزیه و تحلیل قرار خواهد گرفت.
اقتصام(3)ل.الف.ی/1836/1058**1558
تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۷
تهران - ایرنا - نخستین كنفرانس بین المللی استراتژی برند با حضور 193 سازمان، نهاد و شركت های دولتی و خصوصی در سالن اجلاس سران آغاز به كار كرد.