تهران - ايرنا - سرمربي تيم ملي فوتبال استراليا پيش از ديدار اين تيم برابر امارات در مرحله نيمه نهايي مسابقات جام ملت هاي 2015 آسيا گفت: انتظار شكست را نداريم.

به گزارش رويترز، دو تيم روز سه شنبه دومين ديدار مرحله نيمه نهايي را در نيوكاسل برگزار مي كنند.

آنگه پوستكوگلو سرمربي استراليا در اين باره افزود: مسابقات اين مرحله نيز همانند ديدارهايي كه تا كنون برگزار شده است، بسيار دشوار خواهند بود.

وي با وجود اين در مورد پيروزي امارات مقابل ژاپن در مرحله يك چهارم نهايي ادامه داد:‌ كاري كه امارات انجام داده كمي عجيب است. به همين دليل مي خواهيم در اين مسابقه قدرت خود را ديكته كنيم.

تيم ملي استراليا به استثناي شكست از كره جنوبي در ديداري كه بدون حضور تيم كيهيل و تعدادي از بازيكنان كليدي اين تيم برگزار شد، بهترين خط حمله مسابقات را داشته و تا كنون 10 گل به ثمر رسانده است.

استراليا در صورت پيروزي در اين مسابقه مي توانست ديدار نيمه نهايي را در روز ملي استراليا و در ورزشگاه سيدني برگزار كند اما اكنون بايد يك روز ديرتر در در ورزشگاه بسيار كوچكتري در نيوكاسل مسابقه بدهد.

ترنت سينسبري مدافع اين تيم با بيان اينكه ميزبان به تلاش خود براي پيروزي و جذب هواداران بيشتر براي فوتبال ادامه خواهد، گفت: بايد به خاطر فوتبال بجنگيم. نبايد عقب نشيني كنيم. اين بهترين فرصت براي تغيير نگرش مردم استراليا نسبت به فوتبال است.

وي به ديدارهاي گذشته تيم ملي استراليا مقابل امارات هم اشاره كرد و افزود: فكر نمي كنم امارات توان 90 دقيقه مقابله با ما را داشته باشد. به محض اينكه توپ را از دست بدهيم، سعي مي كنيم دوباره آن را از آن خود كنيم.

استراليا و امارات پيش از اين دو بار به مصاف هم رفته اند كه هر دو بازي با تساوي بدون گل به پايان رسيده است. اما اين بار استراليا از امتياز بزرگي برخورد است. اين تيم نه تنها در خانه بازي مي كند بلكه نسبت به امارات يك روز بيشتر استراحت كرده است.

ورزشي**9126