خرم آباد - ايرنا- امام جمعه نورآباد گفت : دهه مبارك فجر نقطه عطفي در تاريخ ايران و سرآغاز يك دوران جديد براي ملت ايران است .

حجت الاسلام سيد جعفر هاشمي نژاد روز شنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: انقلاب اسلامي دستاوردهاي بزرگي در عرصه هاي داخلي و بين المللي داشته است كه پيشرفت هاي چشمگير ملت ايران و موج بيداري اسلامي دو دستاورد مهم داخلي و خارجي انقلاب اسلامي است .

وي اظهار داشت: پيشرفت هاي خيره كننده ايران اسلامي در بخش هاي مختلف بويژه در علم و تكنولوژي عامل مهم دشمني غرب است كه توان ديدن اين توفيقات را ندارند .

امام جمعه نورآباد بيان داشت: كوتاه شدن دست استكبار از ايران اسلامي موجب هوشياري و آگاهي مسلمانان جهان شد و يكي از بركات انقلاب اسلامي عزت اسلامي و اقتدار مسلمانان در جهان عنوان كرد و ادامه داد: اقتدار و عظمت اسلام موجب شده دشمنان پروژه اسلام هراسي را دنبال كنند و غرب با مديريت آن بدنبال ضربه زدن به اسلام است .

حجت الاسلام هاشمي نژاد، كاريكاتور توهين به پيامبر گرامي اسلام را يكي از نشانه هاي آنان در پروژه اسلام هراسي عنوان كرد و گفت: اين كاريكاتور گرچه به ساحت مقدس پيامبر اسلام (ص) توهين كرد اما آن روي سكه قدرت اسلام ناب محمدي (ص) است كه تاثير خودش را گذاشته و آنان با اين اقدامات مي خواهند انتقام بگيرند.

وي ، بر هر چه باشكوهتر برگزار شدن آيين هاي دهه فجر تاكيد كرد و گفت : بايستي نسل نوجوان و جوان را با دستاوردها و پيشرفت هاي ايران اسلامي آشنا كرد .

7270/630