تهران - ایرنا - رئیس فدراسیون والیبال از راه اندازی كمپ اختصاصی تیم های ملی والیبال زنان در مجموعه آزادی خبر داد و گفت:‌این كمپ طی دو تا سه ماه آینده راه اندازی می شود.

محمدرضا داورزنی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بدنبال راهكارهای مناسب برای كاهش مشكلات والیبال زنان هستیم و برای اینكه تیم های ملی زنان در رده های مختلف سنی بتوانند بدون دغدغه برنامه های تمرینات و آماده سازی خود را پیگیری كنند این كمپ راه اندازی می شود.

به گفته داورزنی این كمپ مجموعه ای از سالن های اختصاصی و خوابگاه ویژه زنان است تا این گروه از والیبالیست ها در فضایی مناسب و استاندارد برنامه های خود را پیگیری كنند.

وی ادامه داد: ‌این اطمینان را به همه علاقمندان به والیبال زنان و والیبالیست های زن می دهم كه دغدغه ام برای والیبال زنان كمتر ازوالیبال مردان نیست و دراین زمینه اگر نگویم بیشتر از نایب رئیس زنان تلاش می كنم كمتر نیز نبوده و نیست.

داورزنی با بیان اینكه برنامه هایی جهت رشد وتوسعه والیبال زنان در سطح ملی و بین المللی دارد،‌تصریح كرد: متاسفانه ورزش زنان درایران با مشكلات جدی ازجمله نداشتن فرصت در حوزه تبلیغاتی مواجه است و همین مساله موجب نوسان در این زمینه شده است.

داورزنی ادامه داد:‌تلاش می كنیم ازتمامی ظرفیت های موجود دركشورواستان های مختلف استفاده كنیم تا والیبال زنان به جایگاه در خور شان خود در داخل و خارج از كشور دست یابد.

وی تصریح كرد:هرگز نمی گویم 20 ، 30 یا 40 درصد از اعتبارات فدراسیون را به زنان اختصاص می دهم ، بلكه همیشه گفته ام والیبال زنان به هر قدر اعتبار برای حضور در عرصه های بین المللی و آسیایی نیاز دارد ،‌ تامین شود.

وی خاطرنشان كرد: انتظار دارم دوستان والیبال و این فدراسیون به این مساله توجه كنند و به جای اینكه بگویند داور زنی به والیبال زنان بی توجه است و فقط از والیبال مردان حمایت می كند ، برنامه های فدراسیون را برای والیبال زنان دنبال كنند.

والیبالیست های زن هم اكنون تمرینات خود را در سالن والیبال آزادی و خانه والیبال برگزار می كنند كه مورد استفاده مردان هم قرار می گیردو همین مسئله باعث شده است تا این قشر از والیبالیست ها در زمان هایی كه تیم های مردان اردو و مسابقه و تمرین دارند، بدون فضای مناسب برای تمرین مواجه باشند.

ورزشی (4)**1828 **1590