به گزارش خبرنگار ایرنا، «سیدمحمدعلی جنانی» روز یكشنبه در آیین افتتاح ساختمان اداری شعبه دو تامین اجتماعی قائمشهر افزود: برای این منظور ارتقای خدماتی نظیر دریافت لیست بیمه، حق بیمه، ابلاغ الكترونیكی، پرداخت متمركز، بیمه ایرانیان خارج از كشور، برون سپاری كارها، تامین پوشش های جدید بیمه ای و تعامل با سازمان های مرتبط مورد نظر سازمان تامین اجتماعی است.
وی رضایتمندی بیمه شدگان و مستمری بگیران را از اهداف همیشگی سازمان تامین اجتماعی برشمرد و ادامه داد: با توسعه و ارتقای خدمات كارگزاری ها، دستیابی به اهداف سازمان تسهیل خواهد شد.
مدیر كل كارگزاری های سازمان تامین اجتماعی گفت: تامین اجتماعی به عنوان بزرگترین سازمان بیمه ای كه نیمی از جمعیت كشور را زیر پوشش دارد، با حجم زیاد ارباب رجوع و تنوع خدمات باید برای رضایتمندی افراد زیر پوشش تلاش كند.
وی افزود: اكنون خدمات 20 گانه سازمان تامین اجتماعی از سوی 171 كارگزاری این سازمان در كشور ارایه می شود.
جنانی دریافت حق بیمه از كارفرمایان را اصلی ترین منبع در آمدی سازمان تامین اجتماعی برشمرد و گفت: حفظ كرامت مشتریان این سازمان كه تامین كننده منابع درآمدی هستند، ضرورت دارد.
وی رضایتمندی مشتریان سازمان تامین اجتماعی را در گرو ارتقای خدمت رسانی و اعتماد سازی افراد به فعالیت های این سازمان دانست.
* تعداد كارگزاری های تامین اجتماعی كشور افزایش می یابد
مدیر كل دفتر كارگزاری های تامین اجتماعی همچنین در حاشیه این مراسم در گفت و گو با ایرنا از افزایش تعداد كارگزاری های این سازمان به منظور ارتقای خدمات دهی به بیمه شدگان خبر داد.
جنانی گفت: بر اساس نقشه راه چهارساله تعیین شده در سازمان تامین اجتماعی تا پایان سال آینده 61 كارگزاری دیگر به مجموعه فعلی افزوده خواهد شد.
مدیر كل دفتر كارگزاری های سازمان تامین اجتماعی همچنین از راه اندازی كارگزاری حقیقی خبر داد و گفت: برای راه اندازی این كارگزاری، افرادی به نیابت سازمان تامین اجتماعی به صورت میدانی فعالیت و كارهای این نهاد را انجام خواهند داد.
وی همچنین از توسعه كیفی فعالیت های كارگزاری های تامین اجتماعی به عنوان گامی دیگر در ارایه خدمات به بیمه شدگان یاد كرد و افزود: به همین منظور انجام وظایف بازرسی، فنی، درمانی و درآمدی به كارگزاری ها محول خواهد شد.
پرداخت مستمری بازنشستگی، پرداخت مستمری به بازماندگان بیمهشدگان و مستمری بگیران متوفی، پرداخت مستمری ازكارافتادگی، حمایت از بیمهشدگان و مستمریبگیران در برابر حوادث و بیماریها، پرداخت مقرری بیكاری، پرداخت غرامت دستمزد ایام بیماری، پرداخت غرامت دستمزد ایام بارداری، پرداخت كمك هزینه ازدواج و پرداخت هزینه وسایل كمك پزشكی و همچنین پرداخت كمك هزینه كفن و دفن از مهمترین خدمات سازمان تأمین اجتماعی است.
این خدمات متنوع از طریق 521 شعبه تامین اجتماعی ، 262 شعبه اقماری و 171 كارگزاری ، 353 بیمارستان و مركز درمانی متعلق به این سازمان و نیز 46 هزار مركز درمانی دولتی و خیریه و خصوصی طرف قرارداد سازمان، به بیمهشدگان و مستمریبگیران این سازمان ارایه میشود.
امام جمعه قائمشهر نیز در این مراسم، افتتاح ساختمان اداری شعبه دو تامین اجتماعی شهرستان را به منزله پایان خانه به دوشی حدود 10 ساله این اداره دانست و گفت: مسوولیت، امانتی در دست افراد برای خدمت به جامعه است.
حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی به رویه مرسوم تغییر دولت ها و اعمال تغییر مدیران در كشور اشاره كرد و افزود: افراد با رعایت انصاف، جوانمردی به منظور حفظ و پاسداشت نظام جمهوری اسلامی می بایست از هرگونه بلوا و دردسر بپرهیزند.
وی گفت: عزت و دوام نظام جمهوری اسلامی ایران بخاطر باقی ماندن در مناصب نباید زیرپا گذاشته شود.
ساختمان شعبه دو تامین اجتماعی قائمشهر در زمینی به مساحت یكهزار و 39 متر مربع و با صرف 20 میلیارد ریال اعتبار ساخته شد.
2096/1654/ 2025
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۵
ساری - ایرنا - مدیر كل امور كارگزاری های سازمان تامین اجتماعی گفت: كیفیت خدمات كارگزاری های این سازمان به منظور توسعه فعالیت های آن ارتقا می یابد.