يزد - ايرنا - نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد گفت: دنياي استكبار در فكر رسيدن به افكار پليد خود هست و هدف آنها سلطه بر مردم جهان است.

به گزارش ايرنا آيت الله ' محمد رضا ناصري ' روز يكشنبه در جمع نيروهاي نظامي و انتظامي استان يزد با اشاره به سالروز پيروزي انقلاب اسلامي و پيشرفت هاي اين نظام گفت: اين تحول بزرگ و دگرگوني عظيم در سايه تلاش ها و برنامه ريزي هاي امام (ره) و مردم و بزرگان دين و عنايت هاي خداوند متعال بوده است.

امام جمعه يزد اظهار داشت: پيروزي انقلاب اسلامي يك تحول بسيار بزرگي است كه شايد هنوز دنيا اين مسئله را درك نكرده است.

ناصري گفت: كشور ها بعضا در مقابل انقلاب اسلامي و مقدس ما جبهه گيري مي كنند چون كشور ما در مسير متضاد با حركت آنهاست.

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد ، حركات و برنامه ريزي هاي دشمنان را خود محوري، رياست محوري، استعمارگري و سلطه طلبي بيان كرد .

امام جمعه يزد گفت: سرنوشت ملت هاي بدون هدف به هيچ كجا ختم نخواهد شد يكي از دلايلي كه آنها با اسلام مقابله مي كنند اين است كه اسلام هدفش الهي است و همه عالم را از آن خدا مي داند.

وي ادامه داد: خداوند براي ما انسان ها هدف بزرگي را در نظر گرفته است و آن رسيدن به كمال انسانيت و قرب الهي است.

ناصري گفت: از 1400 سال قبل تاكنون همه انبياء تلاش كردند تا انسان را رشد بدهد تا خليفه الله شود و به سعادت و كمال برسدو همه زحمت كشيده اند تا زماني كه خداوند فردي را به نام امام خلق كرد و خواست تا هدف خلقت را پياده كند.

وي خاطر نشان كرد: امام با برنامه ريزي و بيدار كردن و آگاه كردن مردم و مبارزه با استكبار اولين قدم در مسير امام زمان (عج) را طي كرد و ملت هم اين توفيق را پيدا كردند تا در مسير امام قرار بگيرند.ك2

7536/ 6197