رشت - ایرنا - نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت : میزبانی رشت را برای مسابقات پرورش اندام و بدنسازی قهرمانی جهان درخواست كرده ایم .

غلامعلی جعفر زاده جمعه شب در پایان مسابقات پرورش اندام قهرمانی باشگاه های كشور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در رشت افزود : درخواست میزبانی رشت را به فدراسیون اعلام كرده ایم تا فدراسیون در این زمینه اقدام كند .

وی اظهار كرد : ما برای برگزاری رقابت های جهانی در رشته پرورش اندام در رشت آمادگی داریم و امیداوریم كه این امر تحقق یابد .

وی ادامه داد : همچنین از فدراسیون درخواست كردیم تا سمینار بین المللی داوران و مربیان بدنسازی و پرورش اندام نیز در استان گیلان برگزار شود كه امیدواریم فدراسیون با این درخواست ما موافقت كند .

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی همچنین از درخواست اعزام تیم گیلان به مسابقات جهانی اشاره كرد و گفت : یكی دیگر از خواسته های ما ، حضور تیم پرورش اندام گیلان به عنوان نماینده ایران در رقابت های جهانی سال آینده است كه در كشور اسپانیا برگزار می شود .

جعفرزاده خاطرنشان كرد : دوره گذشته تیم اصفهان به نمایندگی از ایران در رقابت های جهانی پرورش اندام حضور یافت و با توجه به ورزشكاران خوبی كه تیم گیلان در این رشته دارد ، امیدواریم كه فدراسیون سال آینده تیم پرورش اندام گیلان را به عنوان نماینده ایران به رقابت ها جهانی اعزام كند .

وی به مسابقات پرروش اندام باشگاه های كشور در رشت اشاره كرد و گفت : خوشبختانه این مسابقات با استقبال خوب نوجوانان ، جوانان و سایر اقشار مردم ورزشدوست رشت و استان گیلان همراه بود .

وی اضافه كرد : با توجه به تعداد شركت كنندگان، این مسابقات بسیار خوب برگزارشد و امیدواریم كه مسابقات مهم تری در استان گیلان و شهرستان رشت برگزار شود .

به گزارش ایرنا ، مسابقات پرورش اندام و بادی كلاسیك قهرمانی باشگاه های كشور ، با حضور 347 ورزشكار از استان های مختلف به مدت دو روز در رشت برگزار شد كه در نهایت تیم تهران عنوان قهرمانی این مسابقات را به خود اختصاص داد .ك/3

7285/6070