تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۵

اردبیل - ایرنا - مدیر آموزش و پرورش خلخال از ارتقای پنج پله ای رتبه كنكور خلخال در بین مناطق مختلف آموزش و پرورش استان اردبیل خبرداد.

سید اردشیر رشیدی روز یكشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش خلخال افزود: با برنامه ریزی های انجام شده در سال تحصیلی گذشته رتبه كنكور سراسری دانش آموزان خلخالی از سیزدهم استانی به رتبه هشتم ارتقا یافته است.

وی به كسب رتبه اول كنكور در رشته های فنی و حرفه ای توسط منطقه آموزش و پرورش خلخال در سال جاری اشاره كرد و گفت: در حالی كه در سال گذشته تنها یك نفر از هنرجویان خلخال در كنكور سراسری موفق به كسب رتبه دو رقمی زیر 100 شده بود این تعداد امسال به 10 نفر افزایش یافته است.

او از برگزاری كلاس های كنكور با استفاده از مدرسین مجرب خبرداد و بیان كرد: با توجه به استقبال دانش آموزان از این كلاس ها و خروجی مثبت آن انتظار می رود تلاش مدرسین و دانش آموزان در كنكور سراسری سال آینده بیشتر به ثمر بنشیند.

رشیدی با اشاره به تامین اعتبار تكمیل پروژه های نیمه تمام آموزشی در منطقه گفت: در سفر اخیر معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان نوسازی كشور به خلخال اعتبار لازم برای تكمیل 9 پروژه مقاوم سازی مدارس تامین شد كه با تحویل این مدارس تا مهرماه سال آینده به آموزش و پرورش مشكل كمبود فضای آموزشی در این شهرستان برطرف و همه مدارس به صورت یك نوبته اداره خواهند شد.

مهدی احمدی فرماندارخلخال نیز در این جلسه با قدردانی از مسوولان آموزش و پرورش خلخال در برگزاری كلاس های آمادگی كنكور گفت: همه دست اندركاران دستگاه تعلیم و تربیت برای دستیابی به جایگاه مناسب استانی و كشوری این منطقه در كنكور تلاش

می كنند.

رییس شورای آموزش و پرورش خلخال با اعلام آمادگی برای برگزاری همایش تجلیل از برگزیدگان كنكور سراسری امسال افزود: تجلیل از معلمان برتر و تلاشگر در این زمینه در ارتقای رتبه كنكور سال آینده شهرستان تاثیرگذار خواهد بود.

خلخال در 105 كیلومتری جنوب اردبیل واقع است.

7119/6016