اراك- ايرنا- نماينده ولي فقيه در استان مركزي گفت: همدلي و همزباني دولت و ملت كليد حل مشكلات اقتصادي و فرهنگي جامعه است و در سال جديد تمام همت براي باروري اين سرمايه مهم اجتماعي بايد به كار گرفته شود.

آيت الله قربانعلي دري نجف آبادي روز شنبه در نخستين روز از بهار در خصوص نامگذاري سال 1394 با عنوان دولت و ملت، همدلي و همزباني از سوي مقام معظم رهبري افزود: تاريخ زرين 36 ساله انقلاب اسلامي نشان مي دهد كه هر گاه ملت با دولت همگام و هم نفس بوده اند، پيروزي ها و موفقيت هاي بسياري در زمينه هاي مختلف به دست آورده اند.

وي ادامه داد: ملت سرافراز ايران اسلامي با تكيه بر اتحاد و همدلي توانستند در سال 1357 نظام دو هزار و 500 ساله شاهنشاهي را سركوب كنند و حكومت جمهوري را جايگزين ديكتاتوري مطلق بكنند.

امام جمعه اراك بيان كرد: در جنگ تحميلي نيز همراهي صادقانه ملت با دولت وقتعامل اصلي ظفرمندي و غرورآفريني در هشت سال دفاع مقدس بود كه ابرقدرت ها و كشورهاي زياده خواه را مايوس كرد.

وي بيان كرد: مقام معطم رهبري بسيار هوشمندانه و مدبرانه يك بار ديگر نياز امروز جامعه ايران اسلامي را تشخصيص دادند و راه حل مشكلات جامعه را در يك جمله كوتاه بيان كردند.

آيت الله دري نجف آبادي اضافه كرد: ايران از نظر منابع پايه شرايط بسيار غني دارد و در صورت همدلي دولت و ملت و پيوست اتحاد و تعهد، روند توسعه شتاب مي گيرد.

وي خاطرنشان كرد: همدلي ها و همزباني هاي دولت و ملت عامل تقويت ايجاد امنيت و آرامش و ارتقاي توان در امور اجرايي ، فكري و پؤوهشي است.

نماينده ولي فقيه در استان مركزي يادآوري كرد: فرمايشات مقام معظم رهبري همواره گره گشاي مشكلات جامعه در شرايط خاص بوده است بنابراين مردم و مسوولان بايد دست به دست يكديگر داده و با تمام وجود و در راه تحقق شعار سال جاري تلاش كنند.

مقام معظم رهبري سال جاري را با عنوان دولت و ملت، همدلي و همزباني نامگذاري كردند.

3017/6013/