سنندج - ايرنا - نماينده مردم شهرستان هاي مريوان و سرواباد در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به امنيت بالاي مناطق مرزي استان كردستان گفت: وضعيت خدمات دهي ستاد اسكان مهمانان نوروزي در بخش هاي مختلف با توجه به امكانات محدود آنها، مثبت و رضايت بخش است.

به گزارش ايرنا، اميد كريميان روز پنجشنبه در جريان بازديد از مراكز اسكان مهمانان نوروزي شهرستان مريوان افزود: با تدبيري كه اعضاي ستاد تسهيلات نوروزي اتخاذ كرده اند در حال حاضر امكان اسكان مهمانان به صورت شبانه روزي موجود است.

او عنوان كرد: شهرستان مريوان با آماده سازي بيش از 31 مدرسه با 270 كلاس درس، سه سالن ورزشي، پنج هتل و پنج مهمانپذير و همچنين آماده سازي مهمان سراي ادارات مختلف براي اسكان مهمانان نوروزي توانسته است خدمات مطلوبي ارائه دهد.

وي هنگام بازديد از ستاد اسكان فرهنگيان و گفت و گو با مهمانان نوروزي و اطلاع از رضايت خدمات ارائه شده و همچنين رفع كاستي ها، از توجه ويژه اعضاي ستاد در فراهم نمودن امكانات لازم براي پذيرش و اسكان مهمانان و مسافران نوروزي تقدير و تشكر كرد.

نماينده مردم شهرستان هاي مريوان و سروآباد در اين بازديد سرزده از نزديك با مسائل و مشكلات مسافران و مهمانان نوروزي آشنا شد.

شهرستان مريوان با جاذبه هاي ديدني و گردشگري از جمله درياچه زيباي زريوار و بازارهاي خريد هر ساله بويژه در ايام تعطيلات نوروزي پذيراي هزاران مهمان و گردشگر از اقصي نقاط كشور است.ك/2

1904/7246