گرگان - ایرنا- فرهاد قائمی و دو ورزشكار دیگر عضو تیم های ملی والیبال و نوجوانان كشور راهنمایی مسافران نوروزی بازدید كننده از برج قابوس بن وشمگیر بزرگترین برج آجری جهان را بر عهده گرفتند.

به گزارش ایرنا به نقل از هلال احمر، فرهاد قائمی والیبالیست گنبدی عضو تیم ملی والیبال كشورمان به همراه دو همشهری دیگر خود رسول آقچلی و اسماعیل مسافر كاپیتان و عضو تیم ملی والیبال نوجوانان روز گذشته با حضور در پست شهید اسماعیلی برج قابوس این شهرستان به ارایه خدمات پرداختند.

این ورزشكاران ملبس به لباس جوانان جمعیت هلال احمر شده و در طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی، به عنوان راهنمایان گردشگران و مسافران فعالیت كردند.

فرهاد قائمی و دوستان ملی پوش او كه به مدت چند ساعت به همراه دیگر نیروهای هلال احمر شهرستان گنبدكاووس در این كمپ حضور داشتند، مورد توجه خاص مسافران قرار گرفته بود.

رییس جمعیت هلال احمر گنبدكاووس نیز روز شنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: مسافران و گردشگران نوروزی با ابراز خوشحالی از حضور فرهاد قائمی در این پست شهید اسماعیلی، سووالات مختلفی را در ارتباط با مكان های دیدنی گنبدكاووس و والیبال كشور مطرح كردند.

علی اصغر نودهی افزود: این بازیكن گنبدی تیم ملی والیبال كشورمان عضو افتخاری جمعیت هلال احمر شهرستان می باشد و بر اساس برنامه ریزی انجام شده قرار است احتمالا در یكی از روزهای دوازدهم و یا سیزدهیم فروردین ماه برای راهنمایی مسافران نوروزی در این مكان حاضر شود.

پست شهید اسماعیلی جمعیت هلال احمر در محل بلندترین برج آجری دنیا كه به عنوان یكی از میراث كهن كشورمان در یونسكو به ثبت رسیده در مركز شهرستان گنبدكاووس قرار دارد.

شهرستان 325 هزار نفری گنبدكاووس در شرق گلستان قرار دارد.

/1648/ 1602/