محمدرضا حبيب زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران مستقر در ستاد اجرايي خدمات سفر مازندران افزود: كاستي هاي گردشگران نوروزي با دخالت مستقيم 11 وزير عضو ستاد تسهيلات سفر نوروزي حل و فصل مي شود.
وي با بيان اين كه تاكنون از 20 شهر گردشگر پذير كشور بازديد ميداني شده است، اظهار داشت: بازرسي هاي سرزده از مراكز و تاسيسات گردشگري در استان هاي مختلف تا پانزدهم فروردين ادامه دارد.
حبيب زاده بيان داشت: از آغاز تعطيلات نوروزي بيش از 30 بار با شخص وزيران مرتبط براي حل مشكلات مشاهده شده تماس تلفني گرفته شده است.
وي اظهار داشت: وزيران راه و شهرسازي، بهداشت و درمان، كشور به همراه رييس بنياد مستضعفان، رييس كل بانك مركزي، فرمانده نيروي انتظامي، ميراث فرهنگي، جمعيت هلال احمر به صورت مستقيم به گزارش هاي هيات بازرسي ستاد خدمات سفر توجه كرده و دستور حل آن را صادر مي كنند.
رييس هيات بازرسي از مراكز و سازمان هاي ارايه دهنده خدمات نوروزي كشور خاطر نشان كرد: كمبود آمبولانس در مناطق برفگير از مشكلات مشاهده شده در هفته اول تعطيلات بود كه با دستور وزير بهداشت اين كاستي از بين رفته است.
وي خاطر نشان كرد: قيمت هاي اقامت در هتل ها، متل ها و مهمانپذيري ها بر اساس مصوب سال قبل است و در بازرسي ها تخلفي مشاهده نشد.
بر اساس آمار ستاد اجرايي خدمات سفر مازندران تاكنون بيش از پنج ميليون نفر شب در تعطيلات نوروزي در استان اقامت كردند.
6990/6097/2025
تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۶
ساري - ايرنا - رييس هيات بازرسي ستاد اجرايي خدمات سفر كشور وضعيت ارايه خدمات به مسافران نوروزي را مطلوب ارزيابي كرد و گفت: هر چند نوسانات قيمت برخي از ارزاق عمومي در نقاط مختلف كشور موجب نگراني گردشگران شده اما از نحوه ارايه خدمات رضايت نسبي دارند.