قزوين-ايرنا- نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه قزوين گفت: ورزشكاران بايد براي گذاشتن نامي نيكو و يادي ماندگار از خود به سلاح ايمان و تقوا مجهز شوند.

به گزارش ايرنا، حجت الاسلام و المسلمين عبدالكريم عابديني روز يكشنبه در ديدار با مديركل ورزش و جوانان و اعضاي تيم شناي منتخب قزوين پيش از اعزام به مسابقات بين المللي امارات متحده عربي، از تكيه به ايمان و تقوا به عنوان رمز موفقيت و پيروزي انسان ياد كرد و افزود: به عنوان نمونه، امام خميني(ره) با سلاح ايمان و تقوا توانستند به يك چهره قدرتمند تبديل شده و رهبري انقلاب شكوهمند اسلامي را برعهده بگيرند.

امام جمعه قزوين با اشاره به برخي آيات كلام وحي در خصوص لزوم ارتباط با خداوند،خطاب به ورزشكاران گفت: اگر در انجام كارهاي خود به خداوند متصل شويم و به پروردگار خود ايمان راسخ داشته باشيم، كسب هر نتيجه اي براي ما پيروزي است و شكست معنا ندارد.

نماينده ولي فقيه در استان قزوين خاطرنشان كرد: اگر با خداوند باشيم همواره پيروز خواهيم بود ولو اينكه در ظاهر نيز شكست بخوريم.

حجت الاسلام عابديني از ورزش به عنوان يك ظرف كه محتواي آن بايد اخلاق و معنويات پر شود، ياد كرد و گفت: كسب عنوان و موفقيت ها در عرصه هاي مختلف داراي تاريخ مصرف است اما با رعايت اخلاق نيكو و منش جوانمردانه و توجه به معنويات مي توان در همه عرصه ها از جمله ورزش ماندگار بود.

امام جمعه قزوين به ورزشكاران توصيه كرد كه همواره از اخلاق و منش پهلواني برخوردار و در كنار ورزش به معنويات نيز توجه لازم را داشته باشند.

تيم منتخب شناي قزوين با هشت ورزشكار، دو مربي و يك سرپرست به نمايندگي از كشورمان فردا دوشنبه براي شركت در مسابقات بين المللي رنكينگ جهاني دوبي عازم امارات متحده عربي مي شود.

3013/ 6128