تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۱

ایرنا - برنامه طنز خندوانه به كارگردانی رامبد جوان با لوكیشن و طراحی جدید از ساعت 22 امشب در شبكه نسیم به روی آنتن خواهد رفت.

رامبد جوان به عنوان طراح و كارگردان این مجموعه امروز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار كرد گفت : با توجه به استقبال بسیار ارزشمند و بالای مخاطبان برنامه خندوانه برآن شدیم تا سری دوم برنامه را با توان مضاعف گروه كارشناسی قوی و بهره گیری از توان هنرمندان محبوب كشورمان به روی آنتن ببریم .

وی علت ایجاد وقفه طولانی میان قسمت اول و دوم برنامه خندوانه را دغدغه تیم كارشناسی به ارایه برنامه ای وزین مطابق استانداردهای بین المللی و نیاز مخاطبان دوست داشتنی ایرانی دانست.

كارگردان مجموعه تلویزیونی خندوانه افزود : بیش از نیم میلیون تماس از سوی مخاطبان با برنامه مورد علاقه خودشان گرفته شده و برآیند تمام این تماس ها به گونه ای بود كه ما ترجیح دادیم با ایجاد وقفه در برنامه كاری را آماده نماییم تا مطابق خواسته های مخاطبان باشد.

وی افزود: ساعت پخش برنامه به 22 تغییر یافته است و برنامه امشب با حدود 100 تماشاچی میهمان حاضر در استودیو به مدت 60 دقیقه به روی آنتن خواهد رفت.

جوان افزود : در برنامه امشب علیرضا خمسه , بیژن بنفشه خواه و رضا شفیعی جم حضور خواهند داشت و بر اساس برنامه طراحی شده در مجموع این برنامه از وجود حداقل 10 كمدین محبوب كشورمان استفاده خواهد شد. در این برنامه مطابق سری قبل میهمان ویژه ای هر شب حضور خواهد داشت كه تیم كارشناسی برنامه فهرست بلندی از این میهمانان تهیه كرده به تدریج از آنان برای حضور در برنامه دعوت خواهد نمود.

طراح برنامه خندوانه افزود: كارگردانی تلویزیونی سری جدید برنامه برعهده مهران آزاده خواهد بود كه به نوبه خود از كارگردانان به نام سیما بوده و همچنین در این برنامه جواد فرحانی به عنوان تهیه كننده برنامه همچون سری اول حضور خواهند داشت.

وی افزود : در سری جدید برنامه خندوانه سعی شده است تا از وجود یكصد تماشاچی حاضر در استودیو بهره گیری شود كه در این خصوص شماره هایی جهت اعلام آمادگی از سوی هموطنان در نظر گفته شده كه براساس گزارش بخش مربوطه از حدود دو ماه گذشته روزانه به طور متوسط 200 تماس با این بخش گرفته شده است .

جوان در خصوص طراحی دكور سری جدید خندوانه افزود : در این سری سعی شده است تا از طرحی جذاب بهره گیری شود كه استفاده از دكور گردان با نماهای مختلف به منظور ایجاد فضای مناسب برای گفت و گوی مجری ، گفت و گوی مجری و میهمان برنامه و استندآپ كمدی در این دكور گردان طراحی شده است و بیننده ها از امشب در جریان جزییات این دكور قرار خواهند گرفت.

وی در پایان این گفت و گو از مدیریت شبكه نسیم برای ایجاد فرصت مناسب اجرای برنامه خندوانه و حمایت های عالی این شبكه تقدیر كرد و افزود : بدون شك آغاز به كار مجدد این برنامه بدون حمایتهای جدی و دلسوزانه مدیریت شبكه نسیم مقدور نمی شد و ما امیدواریم كه جواب این حمایت ها را با ارایه برنامه ای وزین و در خور اعتنای مخاطبان خوب این برنامه بدهیم .

فراهنگ ** 1601**