شيراز- ايرنا- مديركل ورزش وجوانان فارس گفت:كمك به ايجاد نشاط اجتماعي و ترويج اميد از اولويت هاي برنامه ريزي كارگزاران ورزش و جوانان فارس است.

سيد غلامرضا كمانه يكشنبه در گفت گو با خبرنگار ايرنابا اشاره به تنوع و تعدد فعاليت هاي حوزه هاي ورزش و جوانان بيان داشت: خوشبختانه با آغاز به كار دولت تدبير و اميد و افزايش ميزان اميد در جامعه رويكرد و استقبال به حوزه ورزش بيشتر شده است كه همين امر ضرورت برنامه ريزي هاي متنوع و خلاقانه در اين حوزه ها را دو چندان مي كند.

وي افزود:تحقق روحيه اميدواري و ترويج اين روحيه عموما به حوزه جوانان بر مي گردد كه با توجه به اهميت موضوع اميد به عنوان يكي از شاخصه هاي اصلي دولت يازدهم، سياست گذاري ها در استان با محوريت جوانان در همين زمينه است.

اين مقام مسوول بيان كرد:خوشبختانه با تعامل مناسبي كه ميان دستگاه هاي مختلف استان به ويژه همراهي و تدبير استاندار و مجموعه نمايندگان عالي دولت وجود دارد اميد است در اجراي برنامه هاي اين حوزه شاهد شتاب بيشتري باشيم.

كمانه با اشاره به انتشار خبرهاي مطرح شده در فضاي مجازي و شبكه هاي اجتماعي مبني براعطاي مجوز براي برگزاري نشست به فرد يا گروه سياسي خاص آن را كذب محض دانست و بيان كرد: اين اداره كل هيچگونه مجوز يا موافقتي در اين خصوص صادر نكرده است .

وي ادامه داد : قريب 700 مكان ورزشي در استان وجود دارد كه بناي مديريت آن اعتماد به اصحاب واقعي ورزش از طريق هيات هاي مردمي ورزشي است و رسالت وزارت ورزش و جوانان نيز خدمت به عموم از طريق مكان هاي هاي ورزشي است اما اجازه نمي دهيم كه اين اماكن با سوء استفاده براي اهداف غير ورزشي و فعاليت هايي كه در مكان دولتي خلاف قانون است قرارگيرد.

كمانه اضافه كرد: با كساني از جايگاه خود در مسير سوء استفاده غير ورزشي اقدام كرده اند برخورد قانوني مي كنيم واجراي دقيق سياست هاي عالي دولت در سال دولت و ملت،همدلي و همزباني را با جديت مدنظر خواهيم داشت.ك/3

7368 / 1876