تهران - ايرنا - سرپرست فدراسيون پينگ پنگ كشورمان به منظور اهداي كاپ ايران به قهرمان رقابت هاي دو نفره مسابقات جهاني سوشو امشب به چين مي رود.

به گزارش ايرنا، احمد سعادتمند پس از شركت در مجمع عمومي فدراسيون جهاني در مراسم توزيع مدال كاپ ايران به قهرمان رقابت هاي دونفره شركت و اين كاپ را برنده ديدار فينال اهدا مي كند.

كاپ ايران ازسال 1947 تاكنون به قهرمان رقابت هاي دوبل اهدا مي شود.

احمد سعادتمند سرپرست فدراسيون پينگ پنگ با پايان مهلت قانوني رياست محمد زارع پور كار خود را در اسفندماه سال گذشته در اين فدراسيون آغاز كرده است.

ملي پوشان ايران كه در دو بخش زنان و مردان مسابقات قهرماني جهان چين شركت داشتند، روز گذشته با قبول شكست برابر رقباي خود از گردونه مسابقات جهاني حذف شدند و پرونده شان در اين رقابت ها بسته شد.

نوشاد عالميان به دليل دارا بودن رتبه 100 از شركت در مسابقات مرحله گروهي معاف شده بود، در مرحله حذفي برابر مالونگ نفر اول جهان قرار گرفت و با نتيجه 4 بر صفر شكست خورد و از گردونه مسابقات حذف شد.

نيما عالميان و افشين نوروزي در بخش مردان و مريم صامت دربخش زنان از مرحله گروهي صعود كرده و در رقابت هاي حذفي با قبول شكست مقابل رقباي خود از اين رقابت ها كنار رفتند.

در رقابت هاي دو نفره نيز تيم هاي ايران خيلي زود از چرخه مسابقات كنار رفتند.

ورزشي.(2)**9144**1379