یاسوج - ایرنا- فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی گفت: ارتقا و تامین امنیت پایدار در جامعه در سایه همدلی، همراهی و مشاركت بیش از پیش مردم تحقق می یابد.

به گزارش ایرنا، سردار حسین اشتری روز چهارشنبه در آیین صبحگاه مشترك نیروهای مسلح كهگیلویه وبویراحمد افزود: پلیس نیز برای جلب اعتماد و رضایتمندی مردم در جهت تامین امنیت از همه توانمندی ها و ظرفیت های مختلف مردم ، مسولان و دستگاه های اجرایی كمك خواهد گرفت.

وی یكی از اولویت های اساسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران را مبارزه قاطع با قانون گریزان و قانون شكنان دانست و تصریح كرد: رویكرد پلیس در انجام ماموریت های خود اقتدار همراه با رافت است.

سردار اشتری با اشاره به تاكید رهبر معظم انقلاب در دیدار با فرماندهان انتظامی كشور بر تحقق همین رویكرد اظهار كرد: پلیس ضمن برخورد قاطع و مقتدر با مجرمان و قانون گریزان نهایت رافت و مهربانی را نیز با سایر آحاد جامعه خواهد داشت.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح كرد: مهمترین اصل در انجام ماموریت های پلیس همواره دفاع از حقوق مظلوم و ایجاد نظم و امنیت پایدار است.

وی عملكرد و ماموریت های نیروی انتظامی كهگیلویه وبویراحمد در سال 93 را به ویژه در جهت ایجاد و احساس امنیت عمومی، كاهش سرقت و افزایش میزان كشفیات مواد مخدر خوب و مثبت ارزیابی كرد.

كاهش 24 درصدی وقوع سرقت و افزایش 12درصدی كشفیات انواع مواد مخدر به میزان سه تن و 715 كیلوگرم از جمله ماموریت ها و فعالیت های نیروی انتظامی كهگیلویه وبویراحمد در سال گذشته بود.

سردار اشتری با اشاره به برخی كمبودها و دغدغه های رفاهی نیروی انتظامی در استان كهگیلویه وبویراحمد و سایر استان های كشور، افزود: توجه ویژه به نیروی انسانی و رفع مشكلات معیشتی و تامین امكانات رفاهی برای آنها از اولویت های اساسی این نیرو در سال جاری خواهد بود.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی گفت: با تلاش نیروی انتظامی ، همراهی و تعامل مسوولان و مقامات اجرایی استان و مشاركت جدی مردم هم اكنون استان كهگیلویه وبویراحمد جزو استان های امن كشور است.

سردار اشتری صبح امروز به همراه استاندار در آیین صبحگاه مشترك نیروهای مسلح كهگیلویه وبویراحمد شركت كرد و از یگان های حاضر در این مراسم سان دید.

3016/6162/ 6075