تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۵

نوشهر- ایرنا- رییس اداره راه و شهرسازی چالوس اعلام كرد: ترافیك در جاده كرج - چالوس صبح سه شنبه سنگین است و احتمال یك طرفه شدن این مسیر وجود دارد.

«رضا كاوه» در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار كرد: از شب گذشته بر حجم خودروهایی كه از سمت كرج به چالوس درحال تردد هستند، افزوده شده به نحوی كه اكنون شاهد ترافیك سنگین در تمام مسیر به ویژه مسیر مرزن آباد- ولی آباد - سیاه بیشه هستیم.

وی ادامه داد: با ادامه این روند احتمال یك طرفه شدن جاده دور از انتظار نیست.

وی با اشاره به ترافیك سنگین در این مسیر از رانندگان خواست ضمن حركت با سرعت مطمئن، تجهیزات كامل را با خود همراه داشته باشند و با آرامش رانندگی كنند.

وی خاطرنشان كرد: در این مسیر از چالوس به سمت كندوان ترافیك روان است و نیروهای راهداری در منطقه در آماده باش كامل هستند تا درصورت نیاز وارد عمل شوند.

مسوول ایستگاه هواشناسی سیاه بیشه نیز وضعیت هوای این منطقه تا روز جمعه را آفتابی اعلام كرد كه در بعد از ظهر با افزایش ابر و رگبار پراكنده همراه خواهد بود. درجه حرارت كنونی سیاه بیشه 25 درجه سانتیگراد است.

وی تصریح كرد: تردد انواع وسیله نقلیه در جاده كرج - چالوس از ساعت 15 امروز تا ساعت 7 صبح روز چهارشنبه از مرزن آباد به سمت كرج ممنوع است و این تردد از ساعت 17 امروز تا 7 صبح روز چهارشنبه از سمت كرج تا 15 كیلومتری مرزن آباد(دزبن) یكطرفه خواهد بود.

وی ادامه داد: علاوه بر ممنوع بودن تردد موتور سیكلت از ساعت 12 امروز تا 24 روز جمعه، تردد انواع وسیله نقلیه در مسیر كرج - چالوس نیز از ساعت 12 روز جمعه تا ساعت چهار بامداد شنبه از كرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.

همچنین این مسیر از ساعت 15 روز جمعه تا چهار بامداد شنبه از 15 كیلومتری مرزن آباد(دزبن) به سمت كرج یك طرفه می شود.

در این مسیر تردد انواع تریلر،كامیون و كامیونت از محور كرج- چالوس همچنان ممنوع است.

خبرنگارایرنا در كرج نیز به نقل از رییس پلیس راه استان البرز از ترافیك سنگین در بزرگراه كرج- تهران و جاده كرج - چالوس خبر داد.

سرهنگ «رضا اكبری» روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا، گفت: سنگینی بار ترافیك در لاین جنوبی این بزرگراه از صبح امروز آغاز شده است.

وی ادامه داد: همچنین ترافیك در جاده كرج - چالوس از جنوب به سمت شمال نیمه سنگین است و تردد خودروها در این محورها به كندی انجام می گیرد.

اكبری از رانندگان خواست با توجه به تعطیلات پیش رو وافزایش سفرهای جاده ای بویژه درمحورهای كوهستانی ازعجله و شتاب اجتناب كنند.

البرز دارای یكهزارو500 كیلومتر آزاد راه ، بزرگراه ، راه اصلی و فرعی است كه 18درصد ترافیك جاده ای كشور مربوط به این استان است، این درحالی است كه تنها نیم درصد راه های ایران درالبرز قرار دارد.ك/3

2098/ 6

1295/1501/6097/ 2025