تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۷

تهران - ایرنا - مدیرعامل باشگاه استقلال تهران، گفت: به حضور استیماچ در استقلال خوشبین هستم و به دنبال رفع موانع موجود برای همكاری با وی هستیم.

به گزارش ایرنا، بهرام افشارزاده پس از نشست امروز هیات مدیره باشگاه استقلال با استیماچ گزینه اصلی آبی پوشان برای سرمربی این تیم، گفت: پس از قطعی شدن عدم واگذاری باشگاه استقلال در مزایده مذاكرات خود با چند مربی را آغاز كردیم.

وی ادامه داد: البته به غیر ازاستیماچ یك گزینه برزیلی هم مد نظر ما هست كه او نیز به زودی به تهران خواهد آمد. استیماچ برنامه های خود را به باشگاه استقلال داده است. فردا برای صحبت درخصوص مسایل مالی به دفتر نصرالله سجادی معاون وزیر ورزش خواهیم رفت و فردا نتیجه نهایی مشخص می شود.

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران،‌گفت: وزارت ورزش پولی را دراختیار ما قرار داده و بی پول نیستیم. روی امضا قرارداد با استیماچ خوشبین هستم و به اعتقاد من او مربی با تجربه ای است و سابقه حضور در تیم ملی را در كارنامه خود دارد. استیماچ مربی بسیار سالمی است كه می تواند به استقلال كمك كند.

وی در پاسخ به این سئوال كه گفته می شود مربی برزیلی مد نظر باشگاه استقلال با تیم خود قرارداد دارد و نمی تواند به استقلال بیاید، تصریح كرد: تا جایی كه ما می دانیم او با هیچ جا قرارداد ندارد.

وی درخصوص اختلاف مالی موجود میان استقلال واستیماچ، اظهاركرد: سعی می كنیم با حداقل پول كار خود را آغاز كنیم تا اقدام ارزشمندی داشته باشیم.

افشارزاده همچنین ادامه داد: استیماچ ازما درخواست كرده بود تا 2 كمك مربی را با خود به استقلال بیایورد كه ما تنها با حضور یك مربی موافقت كردیم.

وی بااشاره به حضوربهرام امیری در باشگاه استقلال، گفت: قصد داریم از وی استفاده كنیم البته درجذب بازیكن در كنار امیری، نظری جویباری هم به ما كمك خواهد كرد. البته نظری جویباری همچنان معاون ورزشی باشگاه است.

مدیرعامل باشگاه استقلال درمورد اینكه آیا مربیان داخلی هم شانسی برای هدایت استقلال دارند، گفت: باشگاه استقلال تمام تلاش خود را خواهد كرد تا سرمربی فصل آینده خارجی باشد.

افشارزاده درخصوص مسئولیت جدید پندار توفیقی عضو سابق هیات مدیره استقلال در این تیم، گفت: او مشاور عالی من است و نباید زحمات كسانی كه برای استقلال تلاش كرده اند را خیلی زود فراموش كنیم.

وی همچنین در مورد حسن روشن، گفت: مطمئن باشید پس از انتخاب سرمربی از او در باشگاه بهره خواهیم برد.

همچنین وی در خصوص نشست فردا با نصرالله سجادی، اظهار كرد: هنوز زمان آن مشخص نشده و باید در این رابطه با سجادی صحبت كنم.

مذاكرات باشگاه استقلال با استیماچ گزینه نخست این تیم برای سرمربی در فصل آینده از امروز به طور رسمی آغاز شده است.

ورزشی **9118**1590