زنجان - ایرنا - رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: بر اثر دو فقره سانحه رانندگی در زنجان سه نفر كشته و دو نفر از سرنشینان نیز مصدوم و راهی بیمارستان شدند.

سرهنگ علی اصغر شیرمحمدی، روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حادثه رانندگی نخست كه حوالی ساعت چهار بعدازظهر روز پنجشنبه در جاده خاكی روستای ابراهیم آباد واقع در مسیر ارتباطی زنجان - تهم رخ داد راننده و سرنشین خودرو سواری پراید به علت شدت جراحات وارده در دم فوت شدند.

وی با بیان اینكه خودرو پراید به علت حركت در سربالایی و عدم توانایی راننده در كنترل این خودرو به دره سقوط كرده بود اظهار داشت: سه سرنشین دیگر پراید نیز كه شامل یك بچه و دو زن بودند به دلیل پیاده شدن قبل از حركت خودرو در مسیر سربالایی از این سانحه جان سالم به در بردند.

شیرمحمدی افزود: كارشناسان راهنمایی و رانندگی پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان و عوامل اورژانس برای رسیدن به محل حادثه 35 كیلومتر راه خاكی را طی كرده بودند.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: در حادثه دوم نیز حوالی ساعت 23 جمعه شب در مسیر ارتباطی گاوازنگ رخ داد یك دستگاه خودرو پاترول به علت تخطی راننده از سرعت مطمئنه واژگون شد.

شیرمحمدی افزود: بر اثر این سانحه رانندگی راننده خودرو پاترول در دم فوت و دو سرنشین دیگر خودرو نیز مصدوم و جهت مداوا و درمان با آمبولانس به بیمارستان آیت الله موسوی زنجان منتقل شدند.

597/6085