اردبيل- ايرنا- جانشين نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت: ملتي كه متصل به امام و ولايت فقيه است و ولايت را محور كارهاي خود قرار مي دهد شكست ناپذير است.

به گزارش خبرنگار ايرنا، حجت‌الاسلام عبدالله حاجي‌ صادقي روز دوشنبه در آيين توديع و معارفه مسئول دفتر نمايندگي ولي‌فقيه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبيل افزود: دشمن و جبهه استكبار امروز به اين نتيجه و جمع بندي رسيده است كه امت بي امام خطر ندارد چون چنين ملتي را دشمن به هر سمت و سويي كه دلش مي خواهد مي برد ضمن اينكه امام بي امت نيز اقتدار ندارد اما امت متصل به امام هرگز شكست ندارد.

وي بيان كرد: نظام ولايي عالي ترين مدل حكومت ديني و تجلي ولايت است و ولايت فقيه در عصر غيبت تجلي ولايت امام معصوم و در نهايت ولايت خداست.

او تلاش همه ائمه را بر پايي نظام ولايي و حكومت ديني عنوان كرد و گفت: انقلاب اسلامي ايران امروز 37 سال است كه با همه شيطنت ها و توطئه هاي دشمنان محكم و با اقتدار به راه نوراني خود ادامه مي دهد.

حاجي صادقي همراه بودن واقعي با ولايت را تنها راه نجات كشور و جامعه دانست و اضافه كرد: تنها با شعار نمي شود نظام ولايي را ياري كرد بلكه بايد با عمل ياريگر نظام ولايي بود.

جانشين نماينده ولي فقيه در سپاه افزود: امروز دشمن به صراحت اعتراف مي كند كه انقلاب اسلامي ايران باعث مرگ تدريجي ما شده است و همه قدرت و تلاش خود را به كار بسته تا به هرنحوي در مقابل آن بايستد.

وي اظهار كرد: همانطور كه در قرآن‌كريم اشاره شده است نظام ولايي جز با حمايت و همراهي مردم اقتدار و دوام نمي‌يابد و خوشبختانه مقام معظم رهبري با تدبير و مديريت مدبرانه اين نظام را در مسير پيشرفت هدايت كرده و يك نظام قدرتمند بر پايه حمايت مردم در ايران اسلامي بوجود آورده است.

وي بيان كرد: دشمنان به خوبي مي دانند آنچه باعث سربلندي نظام ايران اسلامي شده است حركت زير پرچم ولايت فقيه و در رأس آن مقام معظم رهبري بوده است به همين خاطر مي خواهند اين گلوگاه را بزنند.

وي اضافه كرد: دشمنان به صراحت و وقاحت اعلام مي كنند براي اين كه نظام ايران اسلامي را شكست بدهيم بايد نقطه اتصال كه همان ولايت فقيه است را بزنيم تا بين مردم و ولايت فاصله بيافتد و براي رسيدن به اين مقصود استكبار كارگرداني مي كند و متاسفانه يك عده در داخل كشور نقش هنرمندان را دارند و اجرا مي كنند.

وي برجسته ترين مصداق بصيرت و وفاداري پاسداران را تقويت پيوند امت و مردم با ولايت عنوان كرد.

حاج رضايي با اشاره به تحولات منطقه گفت: امروز به خوبي مشاهده مي شود كه مشكل آنها نبود ولايت است تا در عبور از مسير ها و گردنه‌هاي خطرناك جامعه اسلامي را هدايت كند.

جانشين نماينده ولي فقيه در سپاه افزود: نظام جمهوري اسلامي ايران يك سياست‌گذار بيشتر ندارد و آن هم مقام معظم رهبري است و تمامي مديران و مسئولان در حوزه‌هاي مختلف وظيفه دارند سياستها ي ابلاغي از طرف ايشان را به نحواحسن اجرا كنند.

وي اظهار كرد: تدابير مقام معظم رهبري تجلي آيات الهي در جامعه است و تذكرات رهبري نسخه شفا و نقشه راه است و با عمل به آن اين دنيا و آخرت خود را آباد مي كنيم.

در اين آيين حجت‌الاسلام نجات‌ فياضي به عنوان مسئول دفتر نمايندگي ولي‌فقيه در سپاه استان اردبيل معرفي و از خدمات حجت‌الاسلام حسن كاملي‌فرد تقدير شد.

6130/6016