شهركرد- ايرنا-مسوول واحد هنرهاي تصويري حوزه هنري چهارمحال و بختياري،از راهيابي يك اثر از اين استان به جشنواره فيلم و عكس مادر خبر داد.

محسن باقري دستگردي،روز يكشنبه در گفت وگو با ايرنا افزود: فيلم كوتاه 'كنار قاب خالي' در نخستين جشنواره فيلم و عكس مادر حضور دارد.

به گفته وي،فيلم كوتاه'كنار قاب خالي 'به نويسندگي و كارگرداني فاطمه برزكار و تهيه كنندگي حوزه هنري چهارمحال و بختياري به نخستين جشنواره فيلم و عكس مادر راه پيدا كرد.

مسوول واحد هنرهاي تصويري حوزه هنري گفت:نخستين جشنواره فيلم و عكس مادر به منظور تكريم و ارج نهادن به مقام والاي مادر و نيز شناسايي و تقدير از توليدات ارزشمند در حوزه فيلم‌هاي كوتاه و مستند كشور از سوي موسسه فرهنگي و هنري نيلا فرهنگ برگزار مي شود.

باقري دستگردي افزود:اين جشنواره در دو بخش فيلم و عكس برگزار مي گردد كه بخش فيلم آن نيز به دو بخش مسابقه فيلم هاي مرتبط با موضوع مادر و مسابقه فيلم هاي مادران فيلمساز در ژانرهاي مستند، داستاني، تجربي، انيميشن و نماهنگ برگزار

مي شود.

مسوول واحد هنرهاي تصويري حوزه هنري استان افزود: فيلم كنار قاب خالي يك فيلم كوتاه ذهني است كه موضوع آن ، اين هماني دو شخصيت در قالب يك كاراكتر مي باشد و به نقش مادر از لحظه تولد تا مرگ در زندگي مي‌پردازد.‏

به گزارش ايرنا،فيلمسازان چهارمحال و بختياري تاكنون در جشنواره هاي مختلف موفق به كسب رتبه هاي برتر شده اند.

2097