ساري - ايرنا - رييس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي مازندران گفت : حفظ ماهيت و هويت انقلاب اسلامي بسيار ضروري، است.

حجت الاسلام يوسف يوسف پور روز يكشنبه در ديدار اعضاي اين شورا با استاندار مازندران كه به مناسبت گراميداشت سالروز تشكيل اين شورا برگزار شد ، افزود : همه بايد با حفظ ماهيت انقلاب، مناسبت هاي آن را ارج بنهيم كه اين شورا در واقع سياست گذاري ، برنامه ريزي ، هماهنگي و ساماندهي و مديريت برگزاري اين مناسبت ها را بر عهده دارد.

وي اظهار داشت : اين شوراي تاكنون توانسته با هماهنگي هاي انجام شده با شخصيت هاي مذهبي، سياسي و اجرايي و همكاري مردم در راستاي حفظ ارزشهاي انقلاب اسلامي و نظام وظايفش را به خوبي انجام بدهد و گام هاي موثري بردارد.

وي با بيان اين كه اقدامات اين شورا مورد رضايت رهبري قرار گرفته است، خاطرنشان كرد : اصولا ماندگاري هر انقلاب حفظ هويت و ماهيت اصلي آن انقلاب است زيرا اگر ماهيت آن خدشه دار شود ديگر انقلابي نخواهد ماند.

رييس شوراي هماهنگي انقلاب اسلامي ضمن تبريك سالروز تاسيس اين شورا يادآور شد: ما موظفيم ضمن برجسته كردن اهداف انقلاب، عيب ها و آسيب ها را در مناسبت ها لحاظ كنيم تا آن را نيز برطرف سازيم.

يوسف پور حفظ افكار عمومي را از ويژگي هاي برگزاري مراسم انقلاب دانست و تصريح كرد : بنابراين ضروري است خواسته هاي مردمي و شعار انقلاب اسلامي در مراسم ها لحاظ شود.

وي مديريت برنامه ريزي برگزاري مراسم ، مديريت دفاع توده اي و مردمي از نظام و مديريت حفظ افكار عمومي را سه ماموريت و مسووليت مهم شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي برشمرد و گفت : حفظ افكار عمومي اصولا با ارايه خدمات نظام و دولت به مردم تحقق پيدا مي كند.

در اين ديدار شماري از اعضاي شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي مازندران پيشنهادات و نظرات خود را در خصوص برگزاري مناسبت ها و مراسم مذهبي ، ملي ، سياسي و انقلابي مطرح كردند.ك/3

6026/1899