تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۶

كاشان-ايرنا- مدير مركز ارتباطات و امور بين الملل شهرداري كاشان از تشييع پيكر مطهر 40 شهيد گمنام و غواصان ميهن اسلامي در چهاردهم مردادماه خبر داد.

به گزارش ايرنا «محمدعلي فرجي» مدير مركز ارتباطات و امور بين الملل شهرداري كاشان، شامگاه دوشنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: تشييع پيكر اين عزيزان ساعت 17 روز چهارشنبه از خيابان كارگر به سمت خيابان هاي 22 بهمن، شهيد رجايي، شهيد بهشتي و باهنر و وداع با شهدا در ميدان جهاد خواهد بود.
وي افزود: باتوجه به تعيين مسير تشييع شهدا، آذين بندي و تزيين معابر در دستور كار قرار گرفته است.
بيست و هشتم ارديبهشت ماه امسال پيكر مطهر 270 شهيد دفاع مقدس از مرز شلمچه وارد كشور شد كه 175 نفر از آنان غواصان شهيد عمليات كربلاي 4 بودند كه با دستان بسته در يك گور دسته‌جمعي در منطقه ابوفلوس كشف شده بودند.
هويت پيكر مطهر 50 شهيد از اين شهدا تاكنون شناسايي شده است و يكي از آنان شهيد «منوچهر خراط آراني» نام دارد كه پس از 30 سال شناسايي شده است.
شهيد «منوچهر خراط» دهم مرداد 1346 در شهرستان آران و بيدگل چشم به جهان گشود. وي كه به عنوان پاسدار وظيفه در جبهه حضور يافت در چهارم دي 1365 در عمليات كربلاي 4 به عنوان خط شكن در جزيره «ام الرصاص» عراق بر اثر اصابت تركش به فيض شهادت رسيد.
پيكر اين شهيد نيز طي چند روز آينده در منطقه كاشان تشييع خواهد شد.
3009/1961/