كاشان- ايرنا- معاون استاندار و فرماندار كاشان گفت: پيام شهدا اعتماد و توكل به خدا، خودباوري، استقامت، پايداري و ولايتمداري است.

به گزارش ايرنا، ابوالفضل صدرائيه روز چهارشنبه با صدور پيامي بمناسبت تشييع با شكوه 40 تن از شهداي دوران دفاع اظهار كرد: شهدا با ايثار و مجاهدت خود در دوران هشت سال دفاع مقدس نشان دادند با ايمان، توكل به خدا و توسل به اهل بيت (ع) مي‌توان همواره پيروز ميدان باشيم.
وي در اين پيام اضافه كرد: اكنون دارالمومنين كاشان چشم به راه ميهمانان گرانقدري است كه با جان خود تبلور عيني ايثار و ايستادگي بودند و با خون خود، پيام آزادگي را جاني تازه بخشيدند.
فرماندار كاشان در اين پيام آورده است: تشيع پيكر پاك شهدا در جاي جاي شهر نشان از آن دارد كه مردم، هيچگاه عزيزان خود را كه با تمام وجود براي ميهن اسلامي جانفشاني كردند، فراموش نمي كنند.
صدرائيه افزود: تشييع پيكر مطهر اين شهدا تلنگري است بر خدمتگزاران مردم كه به ياد داشته باشند، امنيت و آسايش امروز حاصل خون شهداست و فرصت را براي خدمت بيشتر مغتنم خواهند شمرد
وي روش و منش شهدا بهترين الگو براي ارائه خدمت شايسته به مردم دانست و افزود: در ميدان مبارزه، گاه جنگي تحميلي و نابرابر است و گاه ميدان سازندگي، پيشرفت و خدمت رساني به مردم شهر و روستاست و اين امر در سايه روحيه جهادي و با تدبير و اميد امكان پذيراست.
در پيام فرماندار كاشان آمده است: مردم و مسئولاين اين شهرستان با حضور يكپارچه در آيين استقبال از شهدا، ضمن تجديد ميثاق با آرمانهاي والاي شهدا آمادگي خود را با حضور پرشور در ميدان خدمت در عرصه هاي مختلف فرهنگي، اجتماعي و سياسي براي نظام مقدس اسلامي اعلام خواهند كرد.
پيكرهاي مطهر 40 شهيد گمنام و غواصان ميهن اسلامي عصر امروز (چهارشنبه) با حضوربا شكوه مردم ولايي و دارالمومنين كاشان تشييع مي شود.
اين آيين از خيابان كارگر به سمت خيابان هاي 22 بهمن، شهيد رجايي، شهيد بهشتي، بلوار شهيد باهنر و وداع با شهدا در ميدان جهاد كاشان ختم مي شود.
28 ارديبهشت امسال پيكر مطهر 270 شهيد دفاع مقدس، از طريق مرز شلمچه وارد كشور شد كه پيكر 175 نفر از آنان جمعي از غواصان شهيد عمليات كربلاي 4 بودند كه با دستان بسته در يك گور دسته جمعي منطقه ابوفلوس كشف شدند.
هويت پيكر مطهر 50 شهيد از اين شهدا تاكنون شناسايي شده كه يكي از آنان شهيد منوچهر خراط آراني است كه پس از 30 سال شناسايي شده است.
6136/ 2093