كرمان- ايرنا- رييس شوراي اسلامي شهر كرمان گفت: به مردم كرمان قول مي ‌دهيم با نظارت و پيگيري مستمر شوراي شهر، هيچ خللي در اجراي پروژه‌ هاي شهري ايجاد نمي‌ شود.

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومي شهرداري كرمان، فتح الله مويدي در نشست عمومي شب گذشته شوراي اسلامي شهر كرمان با بيان اينكه با رفتن ابوالقاسم سيف ‌اللهي از شهرداري كرمان، پروژه ‌هاي شهري عقب نمي‌ مانند، تاكيد كرد: وي شهردار پرتلاشي بود و از اين به بعد در پست بالاتري به شهرداري كرمان و شهرداري‌ هاي ديگر استان خدمت مي‌ كند.
وي با بيان اينكه حضور قرارگاه خاتم در طرح ‌هاي عمراني شهر كرمان يك نعمت است، افزود: شورا از پيگيري استاندار و سيف‌ اللهي به‌ عنوان معاون عمراني وي كه در حضور اين قرارگاه در شهر كرمان نقش اساسي داشتند، تشكر مي‌ كند.
رييس شوراي اسلامي شهر كرمان، با اشاره به 11 پروژه‌ در دست اقدام قرارگاه خاتم گفت: علاوه بر طرح مترو، 10 تقاطع غيرهمسطح در شهر كرمان تعريف شده كه اجراي آن‌ ها با سرعت و قدرت آغاز شده است.
مويدي از آغاز اجراي سه تقاطع غيرهمسطح در روزهاي اخير خبر داد و افزود: عمليات شمع‌ كوبي و فونداسيون تقاطع غيرهمسطح شهيد الله ‌دادي واقع در ميدان ابوذر، تقاطع غيرهمسطح سردار شهيد بادپا در بولوار راه ‌آهن و تقاطع غيرهمسطح شهيدان خلبان در غدير دو در حال ساخت است.
وي بيان كرد: با شناسايي تاسيسات زيرساختي، ساخت زيرگذر ميدان آزادي از خيابان بهمنيار تا خيابان استقلال آغاز شده است و شاكله ميدان آزادي در اين طرح با اندكي تغييرات حفظ مي ‌شود.
وي با بيان اين كه بابايي سرپرست شهرداري از نيروهاي توانمند و باسابقه شهرداري كرمان است، افزود: تعداد زيادي از افراد به شورا معرفي شدند كه اعضاي شورا در حال بررسي شايستگي و توانمندي آن ‌ها براي تصدي پست شهرداري كرمان هستند.
سرپرست شهرداري كرمان نيز در اين نشست با بيان اينكه در ساخت زيرگذر ميدان آزادي، نماد ميدان حفظ مي ‌شود، افزود: طبق قرارداد با قرارگاه خاتم، زمان بندي ساخت زيرگذر ميدان آزادي 23 ماهه است.
علي بابايي با اشاره به مطالعه و شناسايي تاسيسات زيربنايي موجود در ميدان آزادي تاكيد كرد: اين طرح در شوراي ترافيك استان بررسي و تصويب شده است.
وي از ارائه‌ گزارش هفتگي از سوي سرپرست شهرداري به شوراي شهر خبر داد و افزود: در حوزه ‌هاي مختلف شهري، برنامه‌ هاي كوتاه‌ مدتي تدوين شده تا با اختصاص بودجه‌ لازم اجرا شوند.
/1860/7443