سمنان - ايرنا - معاون سياسي امنيتي استانداري سمنان تاكيد كرد: انعكاس خدمات دولت تدبير و اميد در 2 سال اخير براي جامعه، مهمترين رسالت مسوولان در هفته دولت است.

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومي استانداري سمنان، محمدرضا ميرزايي در دومين نشست گراميداشت هفته دولت در استان سمنان، افزود: مهمترين وظيفه دستگاههاي اجرايي در هفته دولت اطلاع رساني و انعكاس فعاليتها و خدمات دوسال اخير دولت تدبير و اميد به مردم است.
دوم تا نهم شهريور به مناسبت گراميداشت شهادت شهيدان رجايي و باهنر، هفته دولت نامگذاري شده است.
ميرزايي افزود: در كنار برنامه هاي مختلف ويژه هفته دولت، اطلاع رساني از اقدامات دولت حائز اهميت است، زيرا آگاهي بخشي به جامعه، اميد و نشاط بيشتري ايجاد خواهد شد.
وي بر استفاده از ابزار رسانه هاي براي اطلاع رساني دستاوردهاي دولت يازدهم در بخشهاي مختلف تاكيد و خاطرنشان كرد: در هفته دولت بايد نشاط اجتماعي و اميد با برنامه هاي مختلف افزايش يابد.
معاون سياسي امنيتي استانداري سمنان، بر تنظيم جدول افتتاح پروژه ها، حضور فرمانداران در برنامه هاي مختلف در رسانه ها براي ارائه گزارش به مردم، حضور اقشار مردم در زمان افتتاح طرح ها و پروژه ها و زمينه سازي براي بازديد خبرنگاران از پروژه هاي بزرگ در شهرستانها تاكيد كرد.
در اين نشست محمد همتيان، معاون توسعه مديريت منابع انساني استانداري سمنان نيز يكي از ويژگيهاي هفته دولت را تكريم و تجليل از كاركنان و مديران دستگاههاي اجرايي عنوان كرد و افزود در اين زمينه بخشنامه هايي به دستگاههاي اجرايي ارسال شده تا نسبت به انتخاب كاركنان نمونه و تجليل تكريم از آنان اقدام كنند.
ايرج كارخايي، مديركل روابط عمومي استانداري سمنان نيز در اين نشست به سياست ها و رويكردهاي هفته دولت در سال 94 اشاره كرد و گفت: برگزاري متفاوت برنامه ها و تقويت پاسخگويي در برابر انتظارات مردم، داشتن رويكرد اجتماعي و جامعه محور و تعاملي برنامه ها، اقناعي و باور پذير بودن، برجسته سازي و ملموس كردن اقدامات دولت، برگزاري برنامه هاي پرسش و پاسخ اقشار مردم با مسوولين و ايجاد روحيه اميد و نشاط در جامعه، بايد از ويژگيهاي برنامه هاي هفته دولت در سالجاري باشد.
فرمانداران و مسوولين استان سمنان در اين نشست گزارش برنامه هاي خود را براي هفته دولت در اين استان ارايه دادند.ك/1
6103