تهران - ایرنا - نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: همانطور كه رهبر معظم انقلاب بیان كردند مذاكرات و برجام نباید مایه اختلافات داخلی شود و این تذكر معظم له در واقع حكم حكومتی است.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی حزب موتلفه اسلامی، محمدرضا باهنر دراجلاس دبیران استان های جبهه پیروان خط امام (ره) و رهبری افزود: دیپلمات های ما 20 ماه است با سیاست راهبردی رهبر معظم انقلاب كه نرمش قهرمانانه نام گرفت كار مذاكرات هسته ای را جلو برده اند و در صداقت و امانت داری و تعهد و تخصص تیم مذاكره كننده شك و شبهه ای وجود ندارد.
وی ادامه داد: در مورد برجام نظرات مختلفی وجود دارد برخی می گویند مذاكره كنندگان همه چیز را از دست داده اند و برخی نیز معتقدند اگر توافق صورت نمی گرفت دیگر ادامه حركت و پیشرفت كشور امكان پذیر نبود و هر دو نظر افراط و تفریط است.
نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت:در برجام تعداد زیادی واژه وجود دارد كه نشان می دهد اختلاف نظرها بالا است و نیاز به ساعت ها كار كارشناسی وجود دارد اما این موضوع نباید تبدیل به مجادله و تخطئه شود و اختلاف پدید آورد.
باهنر ادامه داد: در مورد برجام در نهایت از كشور یكصدا بلند خواهد شد و تصمیم نهایی در مورد برجام گرفته خواهد شد كه آن را تائید و یا رد كنیم.

**امیدواریم تا پایان شهریور ماه ستاد مركزی شورای هماهنگی اصولگرایان شكل بگیرد
دبیركل جبهه پیروان خط امام و رهبری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شرایط سیاسی كشور پیش از انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در انتخابات مجلس دهم اصلاح طلبان جدی حضور دارند.
باهنر با تاكید بر ضرورت وحدت اصولگرایان اظهار داشت: اصولگرایان بایددرانتخابات آینده باوحدت حضور پیدا كنند،اصولگرایان برای رسیدن به وحدت باید از خود تنازل كنند و بر روی نقاط مشترك تاكید كنند؛ باید با زبان نرم با یكدیگر سخن بگوییم و خط قرمز ما فتنه و انحراف است.
دبیركل جبهه پیروان خط امام و رهبری در مورد وحدت اصولگرایان و تشكیل شورای هماهنگی اصولگرایان گفت: تلاش ها و گفت و گو های بسیار مهمی در میان اصولگرایان در حال انجام است و امیدواریم تا پایان شهریور ماه ستاد مركزی شورای هماهنگی اصولگرایان شكل بگیرد.
كوهكن رییس ستاد انتخابات، حبیبی مسوول استان ها و بادامچیان نایب رییس جبهه پیروان خط امام و رهبری نیز دراین اجلاس ضمن بیان سخنانی در مورد همگرایی اصولگرایان و چگونگی فعالیت های انتخاباتی به تشریح برخی مطالب درون تشكیلاتی پرداختند.
سیام*9254**1590