زنجان - ايرنا - دبير هيات كونگ فو استان زنجان از ميزباني اين استان براي برگزاري مسابقات كونگ فو بخش آزاد مردان قهرماني كشور و انتخابي تيم ملي خبر داد.

بهروز عالمي روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: ورزشكاران شركت كننده در اين رقابت ها طي روزهاي پنجشنبه و جمعه هفته جاري /پنجم و ششم/ در شهرستان خرمدره از توابع استات زنجان به مصاف هم خواهند رفت.
وي اظهار كرد: اين مسابقات در اوزان 54 ـ 58 ـ 63 ـ 68 ـ 73 ـ 78 ـ 83 ـ 88 ـ 93 و 93+ و 103+ كيلوگرم برگزار و بيش از 200 كونگ فوكار در قالب 20 تيم از نقاط مختلف ايران در آن شركت خواهند داشت.
عالمي افزود: هر استان با يك مربي و يك سرپرست در اين پيكارها حضور خواهد يافت و زنجان به عنوان ميزبان مسابقات با دو تيم الف و ب شركت خواهد كرد.
دبير هيات كونگ فو استان زنجان گفت: قريب 35 داور از زنجان و ساير استان هاي ايران در اين پيكارها كه با هدف انتخاب ورزشكاران برتر و شايسته تر برگزار مي شود به قضاوت خواهند پرداخت.
عالمي افزود: مسابقات برگزار شده در زنجان با هدف انتخاب برترين ها جهت حضور در اردوي تيم ملي و اعزام به پيكارهاي غرب آسيا كه آذرماه امسال انجام خواهد شد صورت مي گيرد.
وي تصريح كرد: زنجان در ورزش كونگ فو از استان هاي برتر كشور مي باشد و به حتم ورزشكاران اين استان در رقابت هاي قهرماني كشور و انتخابي تيم ملي فخرآفرين خواهند شد.
597/6085