خرم آباد-ایرنا-مدیر عامل موسسه خیریه آبشار عاطفه ها گفت: امسال و همزمان با دهه كرامت8 هزار سری جهیزیه به نوعروسان اهدا شد.

محمد جواد فولاد روز چهارشنبه در آیین جشن بزرگ امام رضا (ع) در شهرستان خرم آباد در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینكه سال گذشته با حمایت خیرین 5 هزار و 600 سری جهیزیه به نو عروسان اهداء شد،افزود: در حال حاضر یكصد و 12 هزار نفر خیر نیكوكار با عضویت ثابت در این موسسه مردم نهاد، بالغ بر ۲50 هزار بی بضاعت كشور را در حوزه های مختلف تحت پوشش خود قرار دارند.
وی با اشاره به اینكه ترویج فرهنگ ازدواج آسان و اهداء جهیزیه به مزدوجین جوان در حال انتظار مهمترین هدف این موسسه مردم نهاد است ،افزود :نشستی با مسئولین استان لرستان برگزار خواهیم نمود و آمار مزوجین جوان در حال انتظار لرستان را تحت حمایت قرار می دهیم.
فولادی اظهار داشت :این موسسه خیریه با ۲۰۰ شعبه در سراسر كشور در حوزه های درمانی، اهدای جهیزیه به مزدوجین جوان در حال انتظار، پرداخت مستمری به خانواده های آسیب پذیر، اشتغال و كار آفرینی برای خانواده های خود سرپرست و همچنین حمایت از ایتام فعالیت می كند.
وی با اشاره به اینكه جهیزیه نوعروسان شامل یك تخت فرش سه در چهار، اجاق گاز، بخاری، سرویس چینی، تفلن، جاروبرقی، ظروف پلاستیك، لحاف و تشك و پشتی است،افزود :در این راستا بین 30 تا 50 میلیون ریال جهیزیه به نوعروسان جوان و 80 میلیون ریال جهزیه به زوجینی كه در فقر مطلق هستند اهدا می شود.
وی تصریح كرد: از امكانات این سازمان جهت رفع مشكلات استانهای محروم مانند كهكیلویه و بویر احمد، سیستان و بلوچستان، لرستان و چهارمحال بختیاری استفاده می كنیم.
به گزارش ایرنا، سازمان ملی خیریه آبشار عاطفه ها رمضان سال ۱۳۸۰ در مشهد تاسیس و سپس با راه اندازی شعبات متعدد در سراسر استان خراسان رضوی، این فرهنگ خداپسندانه به سراسر كشور منتقل شد.
سازمان ملی آبشار عاطفه های یكی از مهمترین مجموعه هائی است كه با مشاركت مردم بعنوان یك خیریه خدمتگذار در جهت كاهش آسیب های اجتماعی و فقرزدائی نقش ایفا می كند.
7267/6060