تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۰

همدان - ایرنا - مدیركل تعزیرات حكومی استان همدان گفت: دو واحد صنفی به علت گرانفروشی جریمه شدند.

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی تعزیرات حكومتی علیرضا حسن پور بیان كرد: یك فروشگاه پوشاك به اتهام گرانفروشی توسط یكی از شعب اداره كل به پرداخت جزای نقدی محكوم شد.
وی اضافه كرد: باتوجه به گزارش بازرسی مراجع نظارتی مبنی برگرانفروشی چند قلم از اجناس این فروشگاه پرونده ای در این باره در شعبه هیات بدوی اداره كل تشكیل شد.
وی افزود: پس از تحقیقات شعبه این فروشگاه به پرداخت 41 میلیون و 700 هزار ریال جزای نقدی درحق دولت محكوم شد.
وی اظهار كرد: همچنین در پرونده دیگری یك شركت خدماتی مسافرتی به اتهام گرانفروشی، به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه محكوم شد.
حسن پور توضیح داد: باتوجه به شكایت شاكی خصوصی و تحقیقات كارشناسان، یكی از دفاتر خدماتی مسافرتی همدان به اتهام گرانفروشی بلیط هواپیما و گرفتن وجه اضافه در خصوص برگزاری تور مسافرتی توسط شعبه پنجم اداره كل تعزیرات حكومتی استان همدان به پرداخت مبلغ 30 میلیون ریال در حق شاكی خصوصی و همچنین 20 میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت و ممهور نمودن پروانه شركت به مهر تخلّف محكوم شد.
بیش از 10 هزار و 150 مورد پرونده تخلف سال گذشته در تعزیرات حكومتی همدان بررسی و مختومه شد و متخلفان به پرداخت افزون بر 107 میلیارد ریال جریمه نقدی محكوم شدند.
همچنین دو هزار و 857 فقره پرونده در سه ماه نخست امسال در تعزیرات حكومتی همدان تشكیل شده كه دو هزار و 523مورد از این تعداد مختومه شده است.
7526/6993