ساري - ايرنا - نماينده ولي فقيه در استان مازندران با اشاره به عظمت دفاع مقدس، گفت: دفاع مقدس عاشوراي حسيني را عينيت بخشيد.

به گزارش روابط عمومي اداره كل حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس مازندران روز دوشنبه در استقبال از برنامه هاي ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس، اعضاي 13 گانه كميته هاي ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس و جمعي از فرماندهان و سلحشوران نيروهاي مسلح سپاه كربلاي مازندران، ارتش، نيروي انتظامي، بسيج، پرسنل بنياد شهيد و امور ايثارگران، جهاد كشاورزي و هلال احمر استان مازندران با حضرت آيت الله طبرسي نماينده ولي فقيه در استان مازندران ديدار و با مقام معظم رهبري ولي فقيه زمان و فرمانده كل قوا تجديد بيعت كردند.
در اين ديدار آيت الله نورالله طبرسي افزود: شهادت طلبي و حضور حماسي و وحدت اسلامي مردم و نيروهاي مسلح و بسيج و رهبري حضرت امام(ره) حماسه هاي دفاع مقدس را رقم زد و به بركت اين حماسه ها اقتدار نظام اسلام قوام يافت.
وي با اشاره به ماهيت الهي انقلاب اسلامي، اظهار داشت: قداست شهداء وسعتي بي انتها دارد.
وي با تشريح اقتدار رزمي نيروهاي مسلح گفت: از آمادگي دفاعي نيروهاي مسلح ايران اسلامي، نظام هاي سلطه متوحش و بر آشفته است.
نماينده ولي فقيه در مازندران بر تقويت و توسعه اقتصاد مقاومتي تأكيد كرد و افزود: استكبار ستيزي و مقابله با نفوذ فرهنگي اولويت ماست.
همچنين در اين ديدار سردار محمد حسين بابايي فرمانده سپاه كربلاي مازندران ضمن تجليل از عاشورائيان دفاع مقدس، خاطرنشان ساخت: دفاع مقدس بيداري و مقاومت اسلامي را در جهان بنيان و قوام بخشيد.
سردار بابايي با اشاره به رهنمودهاي مقام معظم رهبري، گفت: دشمن باورهاي اعتقادي ما را هدف قرار داده است.
وي اضافه كرد: آن گونه كه مقام معظم رهبري فرمودند مقصد ما حيات طيبه است و عزت ملي و تعالي اجتماعي و معنويت گرايي از ويژگي برجسته حيات طيبه است.
فرمانده سپاه كربلاي مازندران با اشاره به قداست و نقش تعيين كننده سپاه اظهارداشت: سپاه با بصيرت و دشمن شناسي مسائل منطقه را رصد مي كند.
در ادامه ي اين ديدار ناخدا باران چشمه نماينده دانشگاه علوم دريايي نوشهر گفت: علم دريا در بعد نظامي رشد كرده است و نيروي دريايي ارتش امروز بعد از پيروزي انقلاب اسلامي رشد قابل قبولي داشته است.
سردار جعفري نسب فرمانده انتظامي استان مازندران در اين ديدار با اشاره به اينكه جوانان جامعه بسيار بصيرتر از جوانان قبل از انقلاب اسلامي هستند، افزود: امروز جوانان ما حتي در خانه هاي خود امنيت ندارند و بايد فكر جوانان ايراني را بيشتر به سمت و سوي ولايت و رهبري ببريم تا عزت و آبروي ايران در سطح جهاني حفظ گردد.
سردار عبدالله ملكي مديركل حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس مازندران ضمن تشريح برنامه هاي هفته دفاع مقدس در سطح اين استان، اظهار داشت: چهار هزار و 500 ويژه برنامه هفته دفاع مقدس در سطح اين استان به مرحله اجرا در مي آيد.
سردار ملكي با اشاره به تشييع و تدفين دو شهيد گمنام در ايام دفاع مقدس، گفت: دو شهيد گمنام سال هاي دفاع مقدس روز پنجم مهر در ساري تشييع خواهند شد.ك/1
6097