رام الله – ایرنا – ماجده المصری عضو دفتر سیاسی جبهه دموكراتیك برای آزادی فلسطین با ابراز خرسندی از تداوم جنبش جهانی تحریم رژیم صهیونیستی تاكید كرد كه این جنبش تاكنون ضربه های دردناك اقتصادی، سیاسی و آكادمیك به این رژیم وارد كرده است.

المصری در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: جنبش تحریم رژیم صهیونیستی طی سه سال گذشته فعالیت چشمگیری از خود نشان داد و موفق شد ضربه دردناكی به رژیم صهیونیستی و حتی هیات های دیپلماتیك آن در سراسر دنیا وارد سازد.
وی با بیان اینكه دامنه این جنبش به كشورهای قدرتمند اروپایی از جمله آلمان نیز رسیده است، گفت:جنبش تحریم رژیم صهیونیستی اكنون در آستانه مرحله ای قرار دارد كه پیشتر در مورد رژیم نژاد پرست آفریقای جنوبی شاهد آن بودیم و این خود نشانه نتیجه بخش بودن فعالیت های این جنبش است.
عضو دفتر سیاسی جبهه دموكراتیك المصری با كم اهمیت خواندن تحركات دشمن صهیونیستی برای مقابله با جنبش تحریم تاكید كرد كه سیاست های ظالمانه رژیم صهیونیستی باعث شده تا همه دسیسه های آن با شكست مواجه شود.
المصری درعین حال از اقدام برخی كشورهای عربی در عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی آن هم درست زمانی كه كشورهای غربی به سنگر مبارزه با رژیم صهیونیستی ملحق می شوند، ابراز تاسف كرد.
وی تصریح كرد: تدابیری اندیشیده شده تا دائره فعالیت جنبش تحریم دشمن صهیونیستی گسترده تر شده و بازارهای داخل فلسطین را نیز در بر بگیرد، به ویژه اینكه برخی كالاهای ساخت رژیم صهیونیستی جایگزین فلسطینی دارند.
كارشناسان مسائل مربوط به رژیم صهیونیستی حجم خسارت های وارده به این رژیم در اثر جنبش تحریم را سالانه حدود 8 میلیارد دلار برآورد می كنند.
علاوه بر این انتظار می رود این میزان خسارت منجر به اخراج نزدیك به 10 هزار كارگر از كارخانه های وابسته به رژیم صهیونیستی واقع در كرانه باختری و قدس شود.
خاورم*387*390* 1324