كوالالامپور – ایرنا –تیم ملی فوتسال بانوان ایران با شكست مالزی میزبان رقابت های قهرمانی آسیا سرگروه شد و روز جمعه به مصاف تیم تایلند می رود.

به گزارش ایرنا، تیم فوتسال بانوان كشورمان ساعت 19 به وقت محلی (14 و 30 دقیقه به وقت تهران) در سالن ورزشی شهر نیلای مالزی به مصاف میزبان رقابت های آسیایی رفت و با نتیجه چهار بر دو این تیم را شكست داد.
گل نخست تیم ایران را دردقیقه یك بازی، فهیمه زارعی وارد دروازه تیم مالزی كرد. حملات متعدد تیم كشورمان در نیمه نخست نتیجه نداد تا اینكه در دقیقه 15 بازی، نسیمه غلامی بدنبال خطا در محوطه جریمه با كارت قرمز مستقیم داور مواجه و از زمین اخراج شد.
این ضربه پنالتی را 'فرحیا رضوان' برای مالزی به گل تبدیل كرد تا بازی درنیمه نخست به تساوی كشیده شود و این نتیجه تا پایان بازی حفظ شد.
نیمه دوم بازی با حملات متعدد دو تیم آغاز شد، اما این تیم ایران بود كه در دقیقه 23 با شوت سپیده زرین راد به گل دست یافت.
حملات فوتسالیست های تیم بانوان ایران ادامه یافت و این بار فرشته كریمی بازیكن برتر بازی ایران و ازبكستان موفق شد سومین و چهارمین گل كشورمان را در دقایق 27 و 29 وارد دروازه مالزی كند.
تیم مالزی كه برای پیروزی وارد زمین شده بود در اواخر بازی دروازه بان خود را در تهاجم شركت داد تا توانست در دقیقه 38 با یك شوت توسط 'فرحیا رضوان' به گل دوم دست یابد.
این بازی با نتیجه چهار بر دو به سود ایران پایان یافت و فهیمه زارعی از ایران به عنوان بازیكن برتر زمین انتخاب شد.
در ادامه این رقابت ها پیش از بازی ایران و مالزی دو تیم ازبكستان و هنگ كنگ كه حذف شده بود در بازی تشریفاتی به تساوی سه بر سه دست یافتند
به این ترتیب تیم ایران در این گروه با 9 امتیاز سرگروه شد، تیم مالزی با شش امتیاز دوم، هنگ كنگ با یك امتیاز سوم و ازبكستان چهارم شد.
از گروه یك این رقابت ها نیز صبح امروز تیم تایلند موفق شد دو بر یك ویتنام را شكست دهد و ژاپن هفت بر یك چین را از پیش رو برداشت.
درگروه دوم نیز تیم ژاپن با 9 امتیاز در صدر گروه قرار گرفت، تایلند با شش امتیاز دوم، چین با سه امتیاز سوم و ویتنام چهارم شد.
به این ترتیب تیم های ایران و تایلند روز جمعه ساعت 16 و 30 دقیقه به وقت محلی (12 به وقت تهران) در نیمه نهایی رودرروی یكدیگر قرار می گیرند و ژاپن و مالزی از ساعت 16 به وقت محلی (14 و 30 دقیقه) به مصاف هم می روند.
آساق**1611