رشت - ايرنا - رييس پليس راه فرماندهي انتظامي استان گيلان گفت: حجم عبور و مرور در محورهاي رشت - قزوين و آستارا - اردبيل زياد است و در حال حاضر اين محورها ، پرتراكم هستند.

سرهنگ مهيار رستگار پنجشنبه شب در گفت وگو با ايرنا بيان كرد: محورهاي استان از ظهر امروز، پرتراكم بوده اند بويژه محورهاي محورهاي رشت - قزوين و آستارا - اردبيل، بيشترين حجم عبور و مرور را داشته اند.
وي با بيان اينكه بار خروجي به خارج از گيلان زياد است، افزود: ساير محورهاي استان از جمله رشت - لاهيجان، لنگرود - رودسر، رشت - انزلي و فومن - ضيابر - تالش نيز شاهد ترافيك نيمه سنگين هستند.
رييس پليس راه فرماندهي انتظامي استان گيلان ادامه داد: محدوده زيباكنار رشت نيز در حال حاضر ، با كندي حركت مواجه است كه در تلاش هستيم گره هاي ترافيكي اين مسير را باز كنيم.
وي با اشاره به اعمال محدوديت هاي ترافيكي در گيلان گفت: به منظور كشش ترافيكي و تسهيل در عبور و مرور خودروها، محدوديت هاي ترافيكي در محورهاي رشت - قزوين و آستارا - اردبيل و بالعكس از امروز (پنجشنبه) اعمال شده است.
سرهنگ رستگار اظهار كرد: بر اين اساس، تردد انواع كاميون و تريلر به غير از حاملين مواد سوختي و فاسد شدني ، در دو محور ياد شده از ساعت شش صبح تا 24 ، طي امروز و فردا ( پنجشنبه و جمعه) ممنوع است.ك/3
7294/2007