تهران - ایرنا - عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: آبی پوشان هم اكنون در صدر جدول قرار دارند و مطالبی كه در مورد رفتن پرویز مظلومی ( سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران )و بازگشت امیر قلعه نویی ( سرمربی سابق تیم استقلال تهران ) گفته می شود ، فقط شایعه است.

مسعود معینی روز دوشنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: تیم فوتبال استقلال هم اكنون در صدر جدول قرار دارد و مسایلی كه درباره بركناری سرپرست باشگاه و سرمربی تیم فوتبال بزرگسالان استقلال مطرح می شود، فقط شایعه است. البته جریاناتی درباره ریوالدو بازیكن قبلی استقلال پیش آمده كه باعث ایجاد حواشی شده است . این مسئله باید ریشه یابی شود تا مشخص شود چه كسانی در مبلغ قرارداد ریوالدو سهیم بوده اند.
معینی درباره وضعیت بازیكنان خارجی حاضر در تیم فوتبال استقلال گفت : متاسفانه استقلال از بازیكنان خارجی خود خیلی آسیب دید. مثلا ریوالدو مبلغ بالایی از استقلال دریافت كرد ولی بدون اینكه تاثیر گذار باشد و با به جا گذاشتن حاشیه های زیادی باشگاه را ترك كرد.
وی در مورد جاسم كرار و پروپجیچ نیز افزود: زمانی كه پروپجیچ می خواست به تركیب استقلال اضافه شود، من سی دی ( CD ) بازی های این بازیكن را دیدم اما همان موقع هم متذكر شدم كه لازم است حتما بازی های وی نیز رویت شود، سپس درباره حضور وی در تركیب تیم تصمیم گیری شود. هم اكنون نیز همه ما بازی این بازیكن را در مسابقات استقلال دیدیم و بعید می دانم كه بتواند برای استقلال كاری انجام دهد.
معینی خاطرنشان كرد : جاسم كرار نیز هم در فصل گذشته و این فصل فوتبال برای استقلال حاشیه ساز بوده است و در 8 دیدار استقلال فقط 80 دقیقه برای استقلال بازی كرده است كه امیدوارم اثر بخشی این بازیكنان نسبت به حواشی آنان بیشتر شود.
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال درباره اهمیت بها دادن به جوانان افزود :استقلال با این پتانسیل زیادی كه دارد می تواند به جای بها دادن به بازیكنان خارجی كه كمكی به استقلال نمی كنند برای بازیكنان امید خود سرمایه گذاری كند. بیشتر بازیكنان داخلی استقلال همچنان از باشگاه طلب دارند و اگر باشگاه استقلال تكیه خود را بر جوان ها و امیدهایش می گذاشت، هیچوقت نگران بازگشت بازیكنان خارجی به ایران نبود.
ورزشی(4)**9029**1581