به گزارش روز دوشنبه روابط عمومي اين شركت، محمد جواد حميد افزود: نمايشگاه بين المللي مشهد طي سال هاي اخير در تبليغات به طراحي هاي مفهومي نيز پرداخته است كه در ارزيابي هاي انجام گرفته در اين زمينه پس از نمايشگاه بين المللي فرانكفورت آلمان مقام دوم را به دست آورد.
وي اظهار كرد: براساس قوانين جهاني انجمن نمايشگاههاي جهان فقط از دارندگان رتبه هاي نخست و دوم اين ارزيابي ها قدرداني خواهد كرد.
وي گفت: مراسم تقدير از نمايشگاه هاي بين المللي حائز رتبه هاي اول و دوم در انجمن نمايشگاه هاي جهان، همزمان با هشتاد و دومين كنگره UFI در شهر ميلان ايتاليا برگزار مي شود.
مدير عامل شركت نمايشگاه بين المللي مشهد افزود: همه كشور هاي جهان كه در عرصه صنعت نمايشگاهي در حال توسعه هستند توسط انجمن نمايشگاه هاي جهان مورد ارزيابي قرار مي گيرند و مي توان اين ارزيابي را مهمترين رويداد بين المللي صنعت نمايشگاهي دانست.
حميد با اشاره به ساير كشورهاي حاضر در اين ارزيابي گفت: نمايشگاه هاي دوسلدورف، ولزانو ايتاليا، بلگراد، نمايشگاه UBM هند و نمايشگاه مادريد اسپانيا نيز حائز رتبه هاي سوم تا هفتم شده اند.
7489 / 6053
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۱
مشهد- ايرنا- مدير عامل شركت نمايشگاه بين المللي مشهد گفت: اين نمايشگاه در عرصه تبليغات و اطلاع رساني نمايشگاهي در بين سايت هاي نمايشگاهي كشورهاي دنيا رتبه دوم را كسب كرد.