اهواز- ايرنا- فرماندار بهبهان از دستگيري چهار نفر در ارتباط با حادثه تيراندازي به رييس بيمارستان اين شهر خبر داد و گفت: اين سوء قصد به دليل انتقامجويي يك كارمند بيمارستان اتفاق افتاده است.

به گزارش ايرنا حسين ملك خدايي روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: در رابطه با حادثه تيراندازي به رييس بيمارستان شهيدزاده بهبهان روز سه شنبه چهار مرد جوان با متوسط سن 25 سال دستگير شده اند.
وي افزود: يكي از كارمندان بيمارستان شهيدزاده اين شهر كه مشكلاتي با رييس بيمارستان داشته و قبلا با او برخورد شده بود، طراح اين تيراندازي بوده است.
وي اضافه كرد: عامل اين تيراندازي با همكاري چهار نفر شرور اقدام به اين سوء قصد كرده اما هنوز مشخص نشده كه بابت اين كار پولي دريافت كرده باشند.
ملك خدايي تاكيد كرد: اسلحه اي كه در زمان تيراندازي مورد استفاده قرار گرفته نيز كشف شده و متهمان هم اكنون تحت بازجويي هستند.
وي تصريح كرد: تيراندازي به رييس بيمارستان بهبهان ارتباطي با ماجراي فوت يك افسر نيروي انتظامي كه همزمان با اين درگيري در اين بيمارستان رخ داد، ندارد.
بر اساس اين گزارش، اوايل مهرماه عده اي ناشناس به رييس بيمارستان شهيدزاده بهبهان تيراندازي كردند و پس از زخمي كردن وي متواري شدند.
همزمان با اين ماجرا همراهان يك پليس كه در اثر ايست قلبي در بيمارستان فوت كرده بود نيز با پرسنل بيمارستان درگير شده بودند كه اين موضوع شائبه تيراندازي از سوي اقوام متوفي به سمت رييس بيمارستان را در اذهان ايجاد كرد.
شهرستان بهبهان در شرق استان خوزستان و در فاصله حدود 200 كيلومتري شرق اهواز قرار دارد.
7151/6064