ساري - ايرنا - مركز ارتباطات مردمي رياست جمهوري در مازندران روز يكشنبه با حضور معاون اجرايي رئيس جمهور و استاندار مازندران در ساري راه اندازي شد.

به گزارش ايرنا ، در اين مركز 250 اپراتور، مسايل ، مشكلات ، انتقادات و پيشنهادات مردم مازندران را از امروز تا 24 ساعت بعد از سفر رئيس جمهوري به استان به صورت الكترونيكي ثبت و ضبط مي كند.
مردم مازندران مي توانند با شماره گيري سامانه 111 با مركز ارتباطات مردمي رياست جمهوري ارتباط برقرار كنند.
استاندار مازندران در اين مراسم با بيان اين كه رويكرد جديد دولت در ارتباط بين مردم و دولت الكترونيكي است،گفت : با راه اندازي سامانه 111 مردم بدون زحمت و به صورت رايگان در هر موقعيتي مي توانند مطالبات و درخواست هاي خود را به نهاد رياست جمهوري اعلام كنند.
ربيع فلاح با اشاره به اين كه تمامي مطالبات و تقاضاهاي مردم به دقت ثبت و ضبط مي شود ، ادامه داد: تاكنون هزار و 500 مورد درخواست مردمي در اين سامانه ثبت شد.
استاندار مازندران با بيان اين كه تمامي نيازها و درخواست ها براي شتاب توسعه استان در نشست هاي كارشناسي مورد بحث و بررسي قرار گرفت،گفت : به طور يقين در سفر فرداي رئيس جمهوري به مازندران شاهد اعلام خبرهاي خوشي از ايشان در حوزه هاي كشاورزي ، گردشگري و راههاي مواصلاتي خواهيم بود.
رئيس جمهوري و هيات دولت فردا به مازندران سفر مي كنند. ك/3
6990/1899