كرمانشاه - ايرنا - فرمانده سپاه حضرت نبي اكرم (ص) استان كرمانشاه گفت: بدون شك در نظام مقدس جمهوري اسلامي هيچ لذتي بهتر و بالاتر از خدمت به مردم نيست و اين لذت را نمي توان با چيزي ديگر مقايسه و يا معاوضه كرد.

به گزارش خبرنگار ايرنا سردار بهمن ريحاني روز دوشنبه در مراسم افتتاح 93 پروژه محروميت زدايي استان كرمانشاه كه در مجتمع بعثت برگزار شد، اظهار كرد: مردم ستون هاي محكم و استوار نظام جمهوري اسلامي هستند و مجموعه سپاه پاسداران خود را مكلف مي داند به آن ها خدمت كند.
وي افزود: يكي از زيباترين كارهايي كه نهادها و سازمان هاي مختلف مي توانند انجام دهند خدمت كردن به مردم و رفع مشكلات آن هاست كه خوشبختانه سپاه پاسداران به عنوان يكي از اصيل ترين و مردمي ترين نيروهاي انقلاب در اين راه توفيقات خوبي داشته است.
سردار ريحاني يادآور شد: ارائه خدمات مختلف به مردم و تلاش براي كاهش يا رفع مشكلات آن ها كه در دوران انقلاب اسلامي بهترين مدافع براي دستاوردهاي نظام و انقلاب بوده اند جزو وظايف مسوولين است كه خوشبختانه در كشور به آن توجه مي شود.
فرمانده سپاه نبي اكرم (ص) كرمانشاه ادامه داد: بسيج سازندگي سپاه امروز با ورود به عرصه هاي مختلف خدمت از جمله عمراني و فرهنگي نقش بسيار خوبي در كاهش فقر و برخورداري بيشتر مردم از خدمات مختلف داشته است.
وي گفت: ساخت مسجد، خانه عالم، خانه بهداشت، پل، غسالخانه و بسياري موارد ديگر از جمله اقداماتي بوده است كه جهادگران بسيجي ما نسبت به آن ها اهتمام ورزيده و خدمات شاياني را ارائه كرده اند.
سردار ريحاني در پايان و با اشاره به اينكه استان كرمانشاه هشت سال درگير جنگ بوده است، خدمات ارائه شده به مردم اين ديار براي دست يابي به توسعه پايدار را ناكافي خواند و ابراز اميدواري كرد تا قرارگاه سازندگي قرب كوثر سپاه پاسداران انقلاب اسلامي و دولت به صورت ويژه پروژه هاي محروميت زدايي را در استان اجرا كنند.
7458/8066