كرمان - ایرنا - مدیر روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان كرمان گفت: شش ماه نخست سال جاری رییس كل دادگستری استان و معاونان دادگستری به درخواست یكهزار و 996 نفر از متقاضیان به صورت حضوری رسیدگی و دستورات قضایی لازم را صادر كردند.

به گزارش روز یكشنبه روابط عمومی دادگستری استان كرمان، محمد بصیریان افزود: 181 مورد مربوط به مشكلات زندانیان رسیدگی شد و تبدیل قرار و اعسار نیز به ترتیب 129 و 196 مورد اختصاص داشت.
وی بیان كرد: 310 مورد درخواست رسیدگی مجدد به پرونده و 957مورد نیز از مسائل مختلف دیگر در درخواست های مردمی بود كه برای حل و فصل همه مسائل مطرح شده دستور مساعد قانونی صادر شد.
بصیریان خاطرنشان كرد: دیدار مردمی نماینده عالی قوه قضائیه در استان كرمان و معاونان دادگستری استان روزهای چهارشنبه هر هفته از ساعت 9 صبح در محل حوزه ریاست كل دادگستری برگزار می شود.
وی گفت: ارزیابی ها بیانگر این است كه ملاقات های مردمی مذكور مورد استقبال و رضایتمندی مردم واقع شده و افزایش اعتماد به دستگاه قضایی استان را به دنبال داشته است.
رییس كل دادگستری استان كرمان علاوه بر ملاقات مردمی روزهای چهارشنبه هر هفته در مركز استان، روزهای سه شنبه با شركت در یكی از مساجد شهرستان كرمان و حضور در شهرستان های استان از نزدیك به مشكلات و درخواست های مردم رسیدگی می كند.
7440/3028