تهران- ایرنا- شهرك نشینان صهیونیست افراطی شب گذشته (یك شنبه)با حمله به خانه ها و مغازه های فلسطینیان در شهرك حواره واقع در جنوب نابلس اقدام به شكستن شیشه ها و حمله به فلسطینیان كردند.

به گزارش خبرگزاری فلسطینی وفا، شهرك نشینان صهیونیست حملات تروریستی به فلسطینیان و دارایی های آنها را با حمایت نظامیان صهیونیست و در مقابل دیدگان آنها انجام می دادند.
صهیونیست های افراطی با شكستن شیشه ها و درهای مغازه ها و دفاتر تجاری فلسطینیان واقع در امتداد خیابان اصلی نابلس عربده كشان به افراد داخل آنها حمله و شماری از فلسطینیان را زخمی كردند.
صهیونیست های افراطی با ناسزا گویی به فلسطینیان خواستار كشتار فلسطینیان و اعراب شدند.
دهها شهرك نشین صهیونیست افراطی مسلح در خیابان الشهدا شهر الخلیل واقع در جنوب كرانه باختری با شلیك به دیده بانی مدرسه اسامه بن المنقذ در مجاورت شهرك بیت رومانو در شهر قدیمی الخلیل این مدرسه را به اشغال خود درآوردند.
نظامیان صهیونیست با استقرار در اطراف شهر قدیمی الخلیل و ایجاد موانع نظامی در اطراف آن حالت آماده باش اعلام كردند.
در درگیری های میان شهرك نشینان صهیونیست با فلسطینیان، در شهرك «سعیر» واقع در جنوب الخلیل نیز دو جوان فلسطینی زخمی شدند.
وزارت بهداشت فلسطین در این باره اعلام كرد: این دو جوان فلسطینی در اثر اصابت گلوله شهرك نشینان صهیونسیت به شدت زخمی شدند.
همچنین شاهدان عینی گفتند: یكی از شهرك نشینان صهیونیست، یك كشاوز فلسطینی را در حین چیدن زیتون در الخلیل هدف قرار داد و زخمی كرد.
این در حالی است كه جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) از جامعه بین الملل و سازمان ملل خواسته است كه به اشغال هفتاد ساله فلسطین از سوی رژیم صهیونیستی پایان بدهد و اقدامات لازم را برای ایجاد یك كشور مستقل فلسطینی به پایتختی بیت المقدس و بازگشت آوارگان فلسطینی را به سرزمینهایشان فراهم سازد.
مركز پژوهش های امور دشمن صهیونیستی نیز با صدور بیانیه ای اعلام كرد كه از آغاز انتفاضه جدید فلسطین تاكنون 58 فلسطینی در كرانه باختری، قدس شریف و نوار غزه به شهادت رسیده اند كه 35 درصد آنها نوجوانان و كودكان هستند.
اقدامات خشونت آمیز چند هفته اخیر رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها در مسجدالاقصی و زمزمه تقسیم زمانی و مكانی آن از سوی صهیونیست ها موجب شروع موج جدید درگیری ها در اراضی اشغالی شد كه تاكنون دستكم 58 كشته از میان فلسطینی ها به جا گذاشته است.
خاورم** 1453* 1275