ساري-ايرنا-معاون امنيتي و انتظامي وزير كشور گفت: اعتدال و قانون گرايي در شعارهاي دولت تدبير و اميد در حال اجرا است و افزايش قدرت نظام جمهوري اسلامي ايران اقدام مبتني برقانون است.

حسين ذوالفقاري عصر چهارشنبه درهمايش منطقه اي اعضاي ستاد انتخابات استان هاي گلستان، سمنان و مازندران در ساري ،هدف اصلي حكومت جمهوري اسلامي ايران را انجام وظايف در چارچوب مقررات دين و اسلام دانست و اضافه كرد: شعار اعتدال و قانونگرايي را مردم بايد در عمل درك و احساس كنند.
وي ادامه داد: عدالت با ظرف قانون سنجيده مي شود و زماني امنيت جامعه تامين مي شود كه شعار اعتدال بر اساس قانون را عملي كنيم.
وي تاكيد كرد : در اعتدال و رعايت قانون نبايد تبعيض قائل شويم.
وي تخلف از قانون را جبران ناپذير توصيف كرد و گفت: وزارت كشور اطلس انتخابات را تهيه كرده و تمامي مشكلات و چالش هاي انتخابات گذشته را شناسايي و مستند سازي كرده است.
ذوالفقاري بيان داشت: اگر دقت نداشته باشيم ظرفيت هاي سياسي مشكل امنيتي ايجاد مي كند.
معاون امنيتي انتظامي وزير كشور اظهار داشت: در مقوله برجام سعي شده است تا جريانات سياسي ،كشور را دوشقه نكند كه اگر مديريت نمي شد به طور يقين بر انتخابات تاثيرمي گذاشت.
وي گفت: اگر در اداره امور كشور و انتخابات ضعف داشته باشيم شرف اجتماعي دچار آسيب مي شود.
ذالفقاري گفت: حركت در خط و چارچوب اسلام ضروري است و تملق پروري مديران جامعه را با چالش مواجه مي كند.
معاون امنيتي انتظامي وزير كشور خطاب به فرمانداران و بخشداران به عنوان مجريان اصلي انتخابات ،تصريح كرد: بدون تبعيض و با قاطعيت تخلفات انتخاباتي را شناسايي و برخورد كنيد. ك/2
6990/6097