تهران- ايرنا- همزمان با برگزاري سوگواره تجسمي سرخ، سياه به رنگ عشق و همچنين برگزاري سوگواره خيمه ها و نجواها، مسابقه عكاسي ويژه علاقه مندان و شهروندان برگزار مي شود.

به گزارش روز يكشنبه گروه فرهنگي ايرنا از روابط عمومي برج ميلاد ، مسابقه عكس خيمه‫ها و نجواها براي بازيدكنندگان از اين برنامه‫ها در نظر گرفته شده است.
براساس فراخوان دبيرخانه سوگواره سرخ، سياه به رنگ عشق، عكس‫هاي ارسالي الزاما بايد در مورد برنامه خيمه‫ها و نجواهايي كه در برج ميلاد تهران برگزار مي‫شود باشد.
همچنين از دوربين‫هاي تلفن همراه در اين مسابقه مي توان استفاده كرد.
متقاضيان مي‫ توانند در بخش‫ ويژه عكاسي حداكثر 5 اثر با فرمت jpeg و مود RGB با رعايت مقررات تخصصي اعلام شده در بخش ارسال كنند.
بنا بر اين گزارش، شركت‫ كنندگان مي‏ بايست فايل آثار خود را تا تاريخ 13 آذر 1394 بر اساس قوانين اعلام شده در سايت ارسال كنند و ارسال اثر توسط شركت كنندگان در بخش ويژه به منزله اعلام مالكيت معنوي اين اثر است. در صورت اثبات خلاف اين امر در هر مرحله‫اي، عواقب حقوقي و جزايي آن به عهده شركت كننده است.
جوايز اين بخش براي نفر اول لوح تقدير و مبلغ 5 ميليون ريال،نفر دوم: لوح تقدير و مبلغ سه ميليون ريال،نفر سوم: لوح تقدير و مبلغ دو ميليون ريال خواهد بود كه همزمان با اختتاميه سوگواره سرخ، سياه، به رنگ عشق به برگزيدگان اهدا مي شود.
سوگواره خيمه ها و نجواها از تاريخ 13آبان تا 21 آذر ماه با اجراي مراسم ويژه محرم و صفر شامل مراسم آييني، تعزيه خواني، برنامه هاي نمايشي و شب شعر در مورد ايام سوگواري سالار شهيدان در برج ميلاد تهران برگزار مي شود و مسابقه تجسمي سرخ، سياه، به رنگ عشق يكي از بخش هاي اين سوگواره است.
فراهنگ**9246** 1568