قصرشيرين - ايرنا - مرزنشينان شهرستانهاي قصرشيرين، سرپل ذهاب و گيلانغرب همصدا با مردم سراسر كشور روز چهارشنبه با شركت در راهپيمايي يوم الله 13 آبان فرياد مرگ بر آمريكا و مرگ بر اسراييل سر دادند.

به گزارش خبرنگار ايرنا راهپيمايي باشكوه 13 آبان روز ملي مبارزه با استكبار جهاني در شهرستانهاي غربي استان كرمانشاه با شركت اقشار مختلف مردم، دانشجويان و دانش آموزان برگزار شد.
شهروندان قصرشيريني در اين راهپيمايي با سردادن شعارهاي مرگ برآمريكا و مرگ بر اسرائيل مسير راهپيمايي از مقابل جهاد كشاورزي تا ميدان مهديه اين شهر را طي كردند.
مسئولان دستگاه هاي اجرايي شهرستان، اصناف و كسبه همراه و همگام با دانش آموزان قصرشيريني با شركت در راهپيمايي 13 آبان خشم و انزجار خود را از استكبار جهاني به ويژه آمريكا به جهانيان نشان دادند.
در راهپيمايي باشكوه 13 آبان، مردم قصرشيرين با در دست داشتن پلاكاردهايي با مضامين لزوم مقابله با استكبار جهاني تاكيد كردند كه هرگز دشمني هاي آمريكا را فراموش نخواهند كرد.
دانش آموزان، دانشجويان و اقشار مختلف مردم شهرستانهاي سرپل ذهاب و گيلانغرب نيز امروز با حضور گسترده در راهپيمايي 13 آبان با فرياد مرگ بر آمريكا و اسرائيل خشم و انزجار خود از استكبار جهاني به نمايش گذاشتند.
مرزنشينان شهرستانهاي غربي استان كرمانشاه در هر مقامي و از هر قشري با پرچم مقاومت و ايستادگي در ميدان مبارزه با استكبار حاضر شده اند تا پيام استكبارستيزي را به گوش جهانيان برسانند.
دانش آموزان، دانشجويان و اقشار مختلف مردم شهرستانهاي قصرشيرين، سرپل ذهاب و گيلانغرب همصدا و همگام با مردم سراسر كشور با شركت گسترده در راهپيمايي13 آبان همچنان آمريكا را شيطان بزرگ و دشمن شماره يك خود، بشريت و صلح و امنيت جهاني مي دانند و برهمين اساس فرياد مرگ بر آمريكا را رساتر از گذشته سر دادند.
13 آبان به عنوان روز ملي مبارزه با استكبار جهاني در كشور شناخته شده كه هر ساله مردم ايران در اين روز با برپايي راهپيمايي باشكوه تنفر خود را از استكبار جهاني اعلام مي كنند.
قرائت قطعنامه كه با فرياد الله اكبر مردم شهرستانهاي غربي استان كرمانشاه همراه شد پايان بخش آيين راهپيمايي 13 آبان در قصرشيرين، سرپل ذهاب و گيلانغرب بود.ك/3
7079/8066