سمنان - ايرنا - راهپيمايي روز 13 آبان همزمان با سراسر كشور در 20 شهر استان سمنان نيز برگزار شد و فرياد استكبارستيزي مردم اين استان بار ديگر در آسمان پيچيد.

مردم استان سمنان در اين راهپيمايي با حضور گسترده، شعارهاي مرگ بر آمريكا، مرگ بر اسرائيل، مرگ بر استكبار، لبيك يا حسين(ع)، لبيك يا خامنه‌اي و ... سردادند.
دانش آموزان شهرهاي استان سمنان به ياد و پاسداشت شهداي دانش آموز دوران پيروزي انقلاب اسلامي، حضور گسترده در راهپيمايي 13 آبان داشتند و با حضور و شعارهاي كوبنده، استكبارستيزي و دشمني با آمريكا را تداوم بخشيدند.
نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه سمنان در سخنراني راهپيمايي سمنان، آمريكا را دشمن اصلي نظام اسلامي دانست و گفت: شعار مرگ بر آمريگا به تاكيد امام خميني(ره) و رهبري نبايد ترك شود.
حجت الاسلام و المسلمين سيدمحمد شاهچراغي تاكيد كرد: مردم ايران در لبيك به رهنمودهاي رهبر انقلاب، در راهپيمايي روز 13 آبان امسال حضور گسترده‌تري دارند.
استاندار سمنان نيز در سخنراني راهپيمايي روز 13 آبان سمنان با بيان اينكه فرهنگ مبارزه با آمريكا برگرفته از فرهنگ عاشوراست، گفت: رمز حفظ انقلاب اسلامي در حفظ فرهنگ مقابله با استكبار است.
محمد وكيلي افزود: شعار مرگ بر آمريكا از سوي ملت ايران به عنوان نماد مبارزه با استكبار همچنان زنده است.ك/3
6103