مشهد- ايرنا- فرمانده انتظامي خراسان رضوي از هلاكت يكي از عاملان اصلي قاچاق مواد مخدر از استانهاي جنوبي كشور به مشهد خبر داد.

فرمادهي انتظامي خراسان رضوي روز دوشنبه به نقل از سرتيپ دوم پاسدار بهمن اميري مقدم گزارش داد: در پي كسب اطلاعات مبني بر قاچاق محموله هاي مواد مخدر از استانهاي جنوبي كشور به خراسان رضوي و انتقال آن به مشهد تحقيقلات گسترده پليسي شروع شد.
وي افزود: با شناسايي عاملان اصلي قاچاق و آگاهي از برنامه آنها پليس براي توقيف خودروي حامل مواد مخدر در كيلومتر 30 جاده بجستان - فيض آباد وارد عمل شد اما دو سوداگر از محل متواري شدند.
فرمانده انتظامي خراسان رضوي ادامه داد: در عمليات تعقيب و گريز ماموران اقدام به تيراندازي هوايي و سپس شليك گلوله به سمت خودروي حامل مواد مخدر كردند لذا يكي از سوداگران مرگ بر اثر زخمي و خودرو متوقف شد.
وي گفت: دو متهم در اين چارچوب دستگير شدند اما فرد مجروح كه به مركز درماني انتقال يافته بود با وجود اقدامات پزشكي جان خود را از دست داد.
سدار اميري مقدم افزود : در بازرسي از اين خودرو سواري 199 كيلوگرم ترياك و دو كيلوگرم حشيش كشف شد و تحقيقات گسترده براي دستگيري ديگر عاملان مرتبط با اين پرونده ادامه دارد.
بجستان در فاصله 289 كيلومتري جنوب غرب مشهد قرار دارد.
1906/1858