تهران - ايرنا - معاون بازرسي ورسيدگي به تخلفات سازمان حمايت مصرف كنندگان و توليدكنندگان از آمادگي اين سازمان براي دريافت و رسيدگي به هر گونه شكايت يا تخلف احتمالي در ارتباط با اجراي طرح اعطاي تسهيلات، جهت خريد كالاهاي توليد داخل (خودرو، فرش وساير كالاها ) توسط دولت خبر داد.

به گزارش ايرنا از سازمان حمايت مصرف كنندگان و توليدكنندگان، مجتبي فراهاني ، تشكيل گروه ويژه به منظور جلوگيري از بروز تخلفات احتمالي را يادآور شد و افزود : همزمان با آغاز اين طرح ،سازمان حمايت با همكاري سازمانهاي صنعت معدن و تجارت استانها ، اقدامات متعددي انجام داده كه از آن جمله ،تشكيل گروه ويژه براي رسيدگي و پاسخگويي به هنگام به شكايات احتمالي مردمي است.
وي گفت: وظيفه اطلاع رساني و راهنمايي مردم و اخذ هرگونه شكايت، انتقاد و پيشنهاد كه در حيطه وظايف محوله به وزارت صنعت ، معدن و تجارت است، به سامانه 124 ستادهاي خبري سازمانهاي صنعت ، معدن و تجارت سراسر كشور محول شده و بنابراين هموطنان مي توانند در صورت وجود هرگونه سوال در رابطه با طرح، موضوع را از طريق اين سامانه در ميان بگذارند.
به گفته فراهاني ، اين طرح با همكاري بانك مركزي و وزارت صنعت، معدن و تجارت اجرايي مي شود، و به منظور تدوين و تكميل فهرست نهايي كالاهاي مشمول طرح خريد كالاي ايراني با كارت اعتباري، هماهنگي هاي لازم بين سازمان حمايت، انجمن ها و تشكل هاي بخش خصوصي بعمل آمده و فهرست نهايي روي سايت سازمان حمايت مصرف كنندگان و توليدكنندگان، وزارت صنعت، معدن و تجارت و بانك مركزي قرار گرفته است.
وي افزود: متقاضياني كه تمايل به استفاده از اين تسهيلات دارند، مي توانند با مراجعه به سايت سازمان حمايت مصرف كنندگان و توليدكنندگان، وزارت صنعت، معدن و تجارت(www.mimt.gov.ir) و بانك مركزي (www.cbi.ir) اطلاعات موردنظر را دريافت كنند.
اقتصام(1) 1108 ** 1559