تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۴

شهركرد- ايرنا- معاون فني شركت پست جمهوري اسلامي ايران گفت: با برنامه ريزي هاي انجام شده سرويس پست تركيبي يا هايبريد (فيزيكي – الكترونيكي)21 سرويس و در كل ده ها خدمت جديد را ارائه مي كند.

اسماعيل بوداغي روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا در شهركرد اظهار داشت: ارائه سرويس و خدمات جديد پستي در دنياي رقابتي شبكه پستي با هدف ارتقاي كيفيت خدمات در كنار نوآوري و تنوع در دستور كار قرار گرفته است.
به گفته وي، راه اندازي باجه فروش الكترونيك، پست لجستيك، طرح TLS ( تحويل مرسوله در زمان خاص)، ارايه خدمات بيمه اي به نيابت از شركت هاي بيمه، طرح پست مستقيم با هدف تبليغات هوشمند و بازاريابي، پست پخش، من و پست و پست رسانه از خدمات جديد اين شركت است.
وي اظهار كرد: اگرچه سرانه مرسولات پستي در سال اخير رشد يافته اما اين شاخص در ايران هنوز پايين است.
به گفته بوداغي، سرانه مرسولات پستي در ايران 10 مرسوله است كه با متوسط اين شاخص در دنيا كه رقم 50 مرسوله است، فاصله بسيار دارد.
وي با بيان اينكه سه برنامه كاري براي شركت پست ايران تدوين شده، گفت: اين شركت هم اكنون ماموريت سه بعدي خدمات فيزيكي، خدمات مالي و الكترونيكي را براي شهروندان ارائه مي دهد.
معاون فني شركت پست تصريح كرد: اين شركت سرويس پست مالي را هم اينك در 150 نقطه در سطح كشور اجرا مي كند كه تمامي خدمات مالي و بانكي را در آن به مردم ارائه مي كند.
بوداغي افزود: هم اينك خدمات مالي و مخابراتي در 10 هزار دفتر پستي روستايي به مردم كشور ارائه مي شود.
به گفته وي، يكهزار واحد پستي دولتي، پنج هزار واحد ICT شهري، 10 هزار دفتر روستايي و دو هزار نمايندگي پست در كشور فعال است.
به گزارش ايرنا، معاون فني شركت پست براي اجراي طرح نوسازي سخت افزاري پستچي هاي چهارمحال و بختياري به شهركرد سفر كرده است.
7361/ 6014/