زنجان - ايرنا - فرمانده سپاه انصارالمهدي(عج) استان زنجان گفت: بسيج در كنار سپاه و ارتش براي حفظ و پاسداري از انقلاب اسلامي هميشه در صحنه حاضر است.

سردار جهانبخش كرمي در سخناني پيش از خطبه هاي نماز جمعه زنجان با اشاره به اينكه بسيج در صحنه‌هاي غبارآلود با تبعيت از فرامين رهبري در خنثي كردن توطئه هاي دشمنان نقش اساسي داشته است، افزود: دشمنان انقلاب اسلامي براي تضعيف و تخريب بسيج تلاش مضاعفي مي كنند كه براي مقابله با تهديدات آنها برنامه متعدد فرهنگي در نظر گرفته شده است.
وي اظهار كرد: بسيجيان با نقش تاثير گذار خود در انقلاب موقعيتهاي نا امن را به امنيت تبديل كرده و از آرمان‌هاي انقلاب اسلامي دفاع كرده اند.
كرمي با بيان اينكه بسيجيان با رصد اطلاعاتي اقدامات دشمن در جهت خنثي و نقش برآب كردن نقشه‌هاي شوم آنان تلاش مي كنند، ابراز كرد: بسيجيان همواره گوش به فرمان رهبري براي مقابله با دشمنان آماده و اعزام به هر منطقه‌اي هستند.
فرمانده سپاه انصارالمهدي(عج) استان زنجان ادامه داد: دشمنان براي بد جلوه دادن و تخريب چهره اسلام دست به هر اقدامي مي‌زنند و توسط آنان جنايت‌هاي متعددي در كشورهاي مسلمان رخ مي دهد.
وي بيان كرد: سپاه و بسيج براي پاسداري از انقلاب و نظام توجه ويژه اي به مسائل معنوي و فرهنگي دارند و در عرصه هاي مختلف ازجمله اقتصاد مقاومتي، محروميت زدايي، سازندگي، اقدمات خوب و ارزشمندي را انجام داده اند كه اين تلاش ها و فعاليت ها همچنان ادامه دارد.
كرمي خاطرنشان كرد: تشكيل بسيج در پنجم آذر ماه 58 با فرمان امام راحل انقلاب اسلامي را بيمه كرد و با تشكيل اين نهاد مقدس، مردم در تمام صحنه‌هاي مبارزه حاضر شدند و فتنه‌هاي دشمن را خنثي كردند.
6085/7320